علیرضا اسدی: ناظم مدرسه نیستم که کمیته داوران را تنبیه کنم

اسدی دبیر فدراسیون
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: آماده‌ام که پاسخ مشکلات داوری را بدهم چون این خواسته تاج است.

علیرضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در واکنش به اظهارنظر مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه وی به همراه رییس کمیته داوران باید پاسخگوی قضاوت ضعیف داوران علیه پرسپولیس باشد بیان داشت: «من در مورد بحث داوری نمی‌توانم حرف خاصی بزنم. اصلا مگر فشاری روی نحوه کار داوران وجود داشته باشد. نکند اینجا مدرسه است و من ناظم مدرسه هستم که باید دانش‌آموزان را تنبیه کنم.»

وی افزود: «از مهدی تاج تشکر می‌کنم که در مورد بنده چنین صحبتی را مطرح کرده است. دست‌شان درد نکند. تشکر می‌کنم که ایشان گفتند من باید پاسخگوی این موضوع باشم. چشم فقط آقای تاج بگویند کجا بروم پاسخ بدهم. من آماده‌ام.»

دبیر کل فدراسیون فوتبال با رد هرگونه اختلاف با اسلامیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: «ما هیچ اختلافی با یکدیگر نداریم. نمی دانم منابع این شایعات کجاست که به این راحتی برای فدراسیون فوتبال ایجاد حاشیه می‌کند.»

اسدی در ادامه وجود باند و باند بازی در فدراسیون فوتبال را رد کرد با اشاره به این موضوع که حرف‌هایی که او در این باره زده‌ است به نوع دیگری منتشر شده گفت: «پس از اینکه علی کفاشیان در مصاحبه ای گفت تاج کارگزار باند اصفهانی ها در فدراسیون فوتبال است وی در پاسخ به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد باند اصفهانی‌ها وجود ندارد. او مدعی شد که در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال من، دبیری و اصفهانیان آذری زبان هستیم. من هم در پاسخ به تاج گفتم درست است که ما سه نفر آذری زبان هستیم اما باندی نداریم. راه‌اندازی باند نیاز به زمان دارد و البته باید هدفی وجود داشته باشد که باندی تشکیل شود. واقعا نمی دانم چرا چنین حرف‌هایی مطرح می‌شود.»

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا همه امکانات برای برگزاری بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی آماده است که فردا سرمربی تیم ملی بهانه‌ای برای کسب نتیجه لازم مقابل عمان نداشته باشد، اظهار داشت: «ما حداکثر تلاش خود را می کنیم تا تیم ملی مشکلی نداشته باشد. بعید می‌دانم که کی‌روش بعد از این ایرادی از کار ما بگیرد چون همه چیز بنا بر قولی که داده‌ایم در حال انجام است. آقای اسلامیان نائب‌رئیس اول فدراسیون هم در این میان به ما کمک زیادی کرده است و حداکثر تلاشش را برای هر چه بهتر انجام شدن کارها می‌کند.»

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نامزد خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: «فعلا که نظری در این‌باره ندارم. کارهای مهم‌تری پیش‌رو است و زود است در مورد انتخابات فدراسیون صحبت کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *