خسروی: داوران پرسپولیس بدبیار هستند

علی خسروی

داوران در بازی های پرسپولیس بدبیاری می آورند

من معتقدم که داوران و پرسپولیسی ها نسبت به یکدیگر بسیار حساس شده اند، مردم و هواداران پرسپولیس هم همینطور و همین موضوع باعث می شد تا آنها با استرس در بازی های تیم پرسپولیس حاضر شوند و همین استرس باعث می شود تا داوران در بازی های این تیم کمی دچار بدبیاری شوند. البته باید این را هم بگویم که بازیکنان تیم پرسپولیس نیز بسیار پرخاشگر شدند و به راحتی در بازی ها به داوران پرخاش می کنند و عصبی می شوند.

داوران شجاعت دفاع از خودشان را ندارند

داوران ما یا در حال تمرین هستند و یا در سفر به سر می برند بنابراین می توان گفت وقت کافی ندارند. اینکه در حق آنها اجحاف می شود کمی هم تقصیر خودشان است، داوران ما شجاعت کافی برای دفاع از خود را ندارند. در حقیقت وقتی خود داوران و تشکیلات داوری نمی توانند از حق آنها دفاع کنند همین اتفاقات که می بینید پیش می آید.

اراده ای در فدراسیون برای حل مشکلات داوری نیست

دوستی که مسئولیت تشکیلات داوری را برعهده دارد دائم یا در حال سفر از زنجان به تهران است و در تبریز و انزلی و رشت در حال نظارت است. متاسفانه عنوان می کنند که محرومیت داورها نیز رسانه ای نمی شود در حالی که احساس می کنند مردم نمی فهمند داوری که بدون مقدمه چند هفته قضاوت نمی کند محروم است. وقتی اراده ای در فدراسیون فوتبال برای درست شدن داوری نیست و آقایان به میزهای شان چسبیده اند داوران هم به جای اجرای قانون به مماشات می پردازند.

از طارمی و برانکو تعجب می کنم

اگر حاجی پور در آن بازی سوشا را اخراج می کرد باور کنید خود پرسپولیسی ها هم از داوری ممنون می شدند، من فکر می کنم هم سوشا و هم طارمی باید در آن صحنه اخطار می گرفتند. آقای طارمی شما مگر پولادی را در بازی تیم ملی ندیدید؟ مگر ایشان در آن بازی به راحتی اخراج نشد؟ شما که یک بوشهری اصیل هستید چرا اینگونه رفتار کردید؟ یا آقای برانکو شما دیگر چرا؟ یعنی شما هم باید به خاطر یک اوت آن گونه داد و هوار راه بیندازی؟ شما که یک مربی اخلاقی بودید.

داور ده دقیقه آخر فقط مماشات کرد

من مطمئنم که داور بازی در ده دقیقه آخر فقط مماشات کرد و سعی کرد بازی را مدیریت کند تا اینکه بخواهد قانون را به اجرا دربیاورد. ایشان باید سوشا را اخراج می کرد و تنها دلیلی که این کار را نکرد این بود که فغانی در بازی نفت و تراکتورسازی آندو را طبق اخراج کرد اما بعدا دیدیم که چه بلایی سر او آوردند، به همین دلیل هم حاجی پور ترجیح داد مدیریت کند تا اجرای قانون.

از خوردبین می خواهم جلوی امثال سوشا را بگیرد

پرسپولیس و استقلال تاریخ ایران هستند، من از آقای خوردبین که خودش معلم اخلاق بود می خواهم که جلوی امثال سوشا را بگیرد تا منزلت این تیم پایین نیاید. فکر می کنم پرسپولیسی ها یک مشاور داوری می خواهند تا در این بازی ها با داور بازی ها دچار مشکل نشوند. با توجه به اینکه این دو تیم جزئی از تاریخ این مملکت هستند من خودم حاضرم بدون دریافت مبلغی به عنوان مشاور داوری به این تیم کمک کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *