خسروی: خطر از بیخ گوش مکانی گذشت

علی+خسروی

به هر حال البرز حاجی پور داور مسابقه مدیریت کرد و از اختیارات خود استفاده نکرد وگرنه باید سوشا مکانی را اخراج می کرد،همچنین حاجی پور می دانست که با اخراج سوشا مکانی بازی  جنجالی می شود، براین اساس به داد یک کارت زرد به این دروازه بان اکتفا کرد.

خسروی در ادامه عنوان کرد: سوشا مکانی رفتارهایی از خود نشان داد که گویا کاپیتان پرسپولیس است به هر حال رفتارهای سوشا مکانی در هر دو مورد اخطار داشت چرا که پرخاشگری و دخالت در کار داور را دو مرحله تکرار کرد اما شانس آورد که داور اخراجش نکرد.

کارشناس داروی در مورد اخراج طارمی بیان کرد: اخراج طارمی درست بود چرا که وی یک عمل غیر ورزشی و بی ملاحظه ای انجام داد.

وی بیان کرد: به نظر می رسید که طارمی و سوشا مکانی به دنبال گرفتن اخطار از داور مسابقه هستند که این امر میسر شد.

خسروی در پایان در مورد اینکه برانکو نیست به قضاوت داور مسابقه اعتراض داشت، خاطر نشان کرد: رفتارهای برانکو مسئولانه بود اما یکی باید در کنار زمین وی را می گرفت چرا که اعترافش بیش از حد زیاد بود.

یک پاسخ

  1. به نظرم قانون هند باید به قبل برگردد. و دو هند بنگر و رضاییان اگر قانون قبل بود به هیچ وجه هند از جانب داور تلقی نمی شد . یکی بدلیل ترس از صورت و بنگر هم عدم تعادل. اما مطمنم اگر سرمربی پرسپولیس دایی بود هند اعلام نمی شد….. ضمن اینکه داوران احساسی دارند که اگر به پرسپولیس سخت بگیرند از جایگاه بهتری در اذهان جامحه برخوردارند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *