اصفهانیان: تنها باندی که دیده‌ام باند کِشی بود که در دوران بازیگری استفاده می‌کردم!

فریدون اصفهانیان

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ما آذری زبان هستیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم اما تنها باندی که تا به امروز دیده‌ام باند کِشی بود که در دوران بازیگری خود از آن استفاده می‌کردم.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم،  فریدون اصفهانیان در خصوص محرومیت ۴ جلسه‌ای احمد صالحی داور دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: ما هیچ جا اعلام نکرده‌ایم صالحی ۴ جلسه محروم شده بلکه می‌گوییم طبق آیین‌نامه با این داور رفتار خواهیم کرد.کجای دنیا می‌بینید که محرومیت داوران را بدین شکل اعلام کنند؟

وی افزود: یکی از مواردی که در نوع رفتار ما با صالحی تاثیر زیادی دارد گزارش و نمره ناظر داوری است، ضمن اینکه محرومیت‌ها را به خود داور اعلام می‌کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که پس چرا محرومیت ۴ جلسه‌ای فغانی در رسانه‌ها اعلام شد، تصریح کرد: مگر من این کار را کردم؟ ببینید چه کسی آن کار را انجام داد. آن کار هم اشتباه بود.

اصفهانیان در واکنش به این موضوع که پس از این اظهار نظر کفاشیان که «تاج کارگزار باند اصفهانی‌هاست» و اینکه تاج این موضوع را رد کرده و پس از این ماجرا صحبت‌هایی درباره باند اسدی و دبیری و اصفهانیان، عضو آذری‌های فدراسیون فوتبال مطرح شده، گفت: من تنها باندی که تا به امروز دیده‌ام باند کِشی بود که در دوران بازیگری خود از آن استفاده می‌کردم. ما آذری زبان هستیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم اما باندی در فدراسیون فوتبال تشکیل نداده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که در مجموع عملکرد داوران را در هفته ششم لیگ برتر چگونه ارزیابی می‌کنید، تاکید کرد: در هفته ششم اشتباهاتی وجود داشت اما در مجموع عملکرد داوران راضی کننده بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که بالاخره تکلیف هدست‌های مورد نیاز داوران چه خواهد شد، گفت: با کفاشیان صحبت کردیم و او گفت خریداری شود و مشکل بودجه برای این کار نداریم اما پیش فاکتور ابتدایی به نام فرد صادر شد. به ما اعلام کردند پیش فاکتور باید به نام فدراسیون فوتبال صادر شود و ما هم این تغییر را انجام داده‌ایم بنابراین مشکلی در این خصوص وجود ندارد و هدست‌های داوری را به‌زودی دریافت می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *