اصفهانیان: کمیته انضباطی با اتهام زنندگان به داوری برخورد کند

فریدون اصفهانیان

فریدون اصفهانیان در مورد تغییر دربی مشهد در هفته ششم لیگ برتر و اتهام‌هایی که مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان به داور این مسابقه زد و گفت او با افرادی معلوم الحال ارتباط داشته، گفت: وقتی داوری به مسابقه نرسد طبق قانون داور ذخیره مسابقه آن بازی را سوت می‌زند. در مورد دربی مشهد هم همین طور بوده است.

وی ادامه داد: داور دربی مشهد هم اهل مشهد است و بچه همان شهر است و اگر دوستان مدرکی برای صحبت‌های خود دارند به کمیته انضباطی ارایه کنند. من می‌گویم بهتر است کمیته انضباطی با اتهام زنندگان برخورد کند زیرا در آنصورت دیگر هر فردی هر حرفی را بدون سند بیان نمی‌کند.

اصهفانیان در مورد اینکه فرد معلوم الحال در داوری می‌شناسد، گفت: من فقط داوران را می‌شناسم و از این افرادی که خودشان می‌گویند نمی‌دانند چطور تا وسط زمین هم رفته شناختی ندارم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد دلیل غیبت بخشی‌زاده در دربی مشهد گفت: پرواز او از شهرش به تهران به موقع انجام نشده و به پرواز تهران نرسید و هیچ شک و شبهه‌ای هم در این میان در کار نبود.

اصفهانیان در مورد اینکه از قضاوت‌های هفته ششم راضی هست یا نه گفت: تاکنون گزارش‌هایی که به ما رسیده خوب بوده ولی باید فیلم بازی‌ها را هم بررسی کنیم.

وی در مورد اینکه سرمربی گسترش فولاد معتقد بود 2 پنالتی این تیم در بازی با استقلال گرفته نشده، گفت: به هر حال فیلم بازی‌ها را بازبینی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *