اصفهانیان:چرا داوران از قضاوت کردن برای پرسپولیس باید بترسند؟!

فریدون اصفهانیان

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنی هم که پنالتی را گل نمی‌کند مثل داور مرتکب اشتباه شده است.
به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، فریدون اصفهانی در مورد عذرخواهی‌اش به خاطر قضاوت اشتباه احمد صالحی در بازی پرسپولیس با ملوان گفت: اگر از قول من عذرخواهی نوشته‌اند اشکالی ندارد. با این حال داور مرتکب اشتباه شده و ما داوری جز این داوران در اختیار نداریم. او بهترین داور در فصل گذشته ما بود که برای این قضاوت انتخاب کردیم. وقتی بازیکنی پنالتی را گل نمی‌کند هم اشتباه کرده‌ است و دقیقا مثل همان داور مرتکب اشتباه شده است.
وی ادامه داد: نمی‌دانم صالحی تمرکز خوب نداشت یا جای‌گیری‌اش اشتباه بود. بارها به داوران و کمک داوران گفته‌ایم که وقتی در صحنه‌ای مردد هستید و شک دارید سوت و پا پرچم نزنید و ادامه بازی بدهید واقعا دیگر نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهیم!
وی در مورد اینکه با احمد صالحی صحبت کرده است یا نه گفت: من با ناظر مسابقه پرسپولیس و سایپا صحبت کردم. مهرپیما ناظر داوری بود که از قضاوت او رضایت نداشت و ما طبق آیین نامه با داوری که اشتباه تاثیرگذار داشته باشد برخورد می‌کنیم.
اصفهانیان در مورد اینکه داوران اکنون می‌ترسند برای پرسپولیس قضاوت کنند زیرا اشتباهات عجیبی به ضرر این تیم رخ داده گفت: چرا باید بترسند؟ داور هم مثل یک تیم فوتبال است وقتی شکست می‌خورد نباید دچار یاس و ناامیدی شود و وقتی هم پیروز می‌شوند نباید مغرور شود بنابراین داوران ما باید تلاش کنند در آینده قضاوت بهتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *