اصفهانیان: صالحی در اعلام پنالتی به سود سایپا اشتباه کرد

اصفهانیان رئیس کمیته داوران ایرانرییس کمیته داوران به خاطر اشتباه احمد صالحی در دیدار پرسپولیس عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری ایسنا، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داور دیدار پرسپولیس و سایپا، اظهار کرد: متاسفانه طبق گفته ناظر بازی، صالحی در اعلام پنالتی به سود سایپا اشتباه کرد. توپ به سر بازیکن پرسپولیس خورد اما داور فکر کرد این بازیکن توپ را با دست لمس کرده که تصمیم اشتباهی بود.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها می‌گویند چرا این اشتباهات فقط علیه ماست، تصریح کرد: عذر‌خواهی می‌کنم، ما بهترین داور لیگ چهاردهم را برای این بازی انتخاب کردیم اما او به دلیل اشتباه در جای‌گیری و یا عدم تمرکز در لحظه تصمیم‌گیری، نتوانست در لحظه اعلام پنالتی نظر دهد. بالاخره این اتفاق رخ داده و داور نتوانست به درستی تصمیم بگیرد اما پرسپولیسی ‌ها خودشان هم در گلزنی کم دقت بودند. داور دو پنالتی برای آن‌ها گرفت اما نتوانستند یکی را گل کنند.

رییس کمیته داوران در ادامه با بیان اینکه احمد صالحی در طول بازی به جز یک مورد اشتباه دیگری نداشت، افزود: پنالتی‌های پرسپولیس به درستی اعلام شد اما او در صحنه موردنظر اشتباه داشت. با توجه به این تصمیم اشتباه و تاثیرگذاری آن در نتیجه بازی طبق آیین نامه او مورد جریمه قراتر می‌گیرد و با برخورد می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث می‌شود، دوران در بازی‌های پرسپولیس اشتباه سهوی کنند، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا این مشکل وجود دارد. قبل از بازی تذکرات لازم را می‌دهیم و انتظار داریم مشکلی پیش نیاید اما تا زمانی که انسان قضاوت کند، این مشکل وجود دارد. صالحی هم به جز آن صحنه مشکل دیگری نداشت.

اصفهانیان در واکنش به اظهارنظر یکی از بازیکنان ملوان مبنی بر اینکه ممکن است داور بازی ملوان و پرسپولیس تحت تاثیر اشتباه احمد صالحی قرار بگیرد و ناخواسته به نفع پرسپولیس سوت بزند، تاکید کرد: اصلا این موضوع را قبول ندارم. قضاوت هر بازی مربوط به آن بازی است. کمیته اخلاق و انضباطی هم باید با کسانی که درباره داوری صحبت می‌کنند برخورد کنند. کسی نباید درباره داوری صحبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *