ترکی: مرجان‌زاده به خوبی داربی مشهد را قضاوت کرد

محسن ترکی

درخصوص حاضر نشدن بخشی‌زاده داور اول دیدار پدیده و سیاه جامگان در مشهد اظهار کرد: شب گذشته پرواز بخشی‌زاده از رشت به تهران با تاخیر انجام شده بود و همین موضوع باعث شد تا وی به پرواز تهران مشهد خود نرسد و با توجه به نبود بلیت دیگر وی به مشهد نرسید.

وی ادامه داد: حدود ساعت 10 صبح با بخشی‌زاده صحبت کردم و این موضوع را عنوان کرد، پس از آن دبیر دپارتمان داوران از من خواست تا این دیدار را قضاوت کنم. با توجه به اینکه روز گذشته تمرین سنگینی را پشت سر گذاشته بودم، عنوان کردم در صورتی که گزینه دیگری انتخاب نشد، این دیدار را سوت خواهم زد.

ترکی تصریح کرد: در این خصوص مرجان زاده، داور چهارم دیدار برای قضاوت انتخاب شد که کاملا قانونی بود و باید این اتفاق می‌افتاد. فرصت خوبی برای این داور بود تا شایستگی خود را نشان دهد که خوشبختانه مرجان زاده عملکرد خوبی داشت. من حتی آمادگی خود را برای حضور به عنوان داور چهارم این دیدار نیز اعلام کردم که البته دورانی یکی دیگر از داوران خوب استان به کار گرفته شد و همکاری خوبی در زمین شکل گرفت و عملکرد خوبی از تیم داوری امروز دیدیم.

داورخراسانی فوتبال عنوان کرد: نیامدن بخشی زاده به هیچ وجه به حواشی مربوط نمی‌شد و تنها دلیلش تاخیر در رسیدن به پرواز تهران مشهد بود و حتی بخشی زاده تا صبح در فرودگاه تهران مانده بود و تمام تلاش خود را برای رسیدن به مشهد انجام داد.

ترکی خاطرنشان کرد: اینکه عنوان شد من داوری این دیدار را قبول نکردم به هیچ وجه صحت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *