خسروی: ای کاش حرکت بی ادبانه اسپانسر پاسخ داده می شد

علی خسرویکارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است اتفاقات پیش آمده، فقط باعث پایین آمدن شخصیت جامعه داوری خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، علی خسروی در رابطه با اوضاع فعلی جامعه داوری و اتفاقاتی همچون بازگشت یکی از کمک داوران با کامیون به شهر خود گفت:

پیش بینی من به مذاق دوستان خوش نیامد

دو سه هفته پیش صحبتی عنوان کرده بودم مبنی بر این موضوع که شرایط به گونه ای پیش می رود که اصلا بعید نیست داوران برای بازگشت به خانه شان سوار کامیون شوند، این صحبت بنده به مذاق دوستان خوش نیامد و صحبت هایی بر علیه این بنده و این نظریه عنوان کردند، بیشتر عنوان می شد که بنده سنگ خود را به سینه می زدم و قصد دارم با این حرف ها جو منفی ایجاد کنم.

چرا داور با کامیون به شهرش بازگشت؟

اما در کمال ناباوری برای مردم و به عنوان یک اتفاق قابل پیش بینی برای بنده، دیدیم که همین اتفاق افتاد، در یکی از بازی هایی که حتی انجام هم نشد، کمک داور بازی با کامیون به شهرش بازگشت! این همان مطلبی بود که باعث ترس بنده شده بود و دیدیم که اتفاق افتاد، البته وقتی آقای مسئول می آید و می گوید که خود من نیز برای بازگشت به شهرم کنار جاده منتظر ماشین می ماندم دیگر نمی توان انتظار داشت این موضوع عجیب به نظر بیاید.

باید ردیف اول هواپیما می نشستم

نوع دیدگاهی که ما داریم باعث می شود به ما احترام گذاشته شود و شخصیت مان حفظ شود، بنده همیشه بعد از قضاوت هایم باید در ردیف اول و یا دوم می نشستم و در پروازهای خارجی نیز باید در جایگاه فرست کلاس می نشستم، حتی اگر فدراسیون برایم بلیط نمی گرفت خودم این کار را می کردم تا شخصیتم به عنوان یک داور حفظ شود. حالا آقای مسئول می آید به عنوان افتخار می گوید من خودم کنار خیابان می ایستادم، باید به ایشان بگویم بله، شما که آن گونه بودید اکنون سکان دار هستید اما که سعی کردیم شخصیت داوری را حفظ کنیم در حال حاضر پستی نداریم.

سس های تک نفره، هدیه اسپانسر به داوران

دیروز 45 داور جلسه ای با دبیرکل فدراسیون فوتبال داشتند، البته قرار بود این جلسه 1+45 باشد و بنده نیز حضور داشته باشم اما احتمالا ترجیح دادند من حضور نداشته باشم، متاسفانه در این جلسه هم اتفاق ناخوشایندی افتاد، اتفاقی که جزء زیر سوال بردن شخصیت جامعه داوری چیز دیگری نداشت، به عنوان هدیه به هر داوری یک پک دادند، داوران به خیال اینکه قدردانی کوچکی از آنها شده پک ها را باز کردند و در کمال ناباوری دیدند این هدیه تعدادی سس های یک نفره است که توسط اسپانسر داوران به آنها هدیه داده شده است.

ای کاش حرکت بی ادبانه اسپانسر پاسخ داده می شد

داوران نیز که از اتفاق افتاده بهت زده بودند ترجیح دادند هدیه اسپانسر را درون سطل های زباله بیاندازند یا به افرادی که توان خریدن سس ندارند بدهند، تعدادی هم که هدیه را بازنکرده به منزل بردند احتمالا با واکنش بد همسران شان روبرو شدند. متاسفانه تمامی داوران از جلسه دیروز با ذهنیت منفی بیرون آمدند، ای کاش داوران این حرکت بی ادبانه را به اسپانسر، پاسخ می دادند تا هروقت دلشان خواست با حرکتی نسنجیده شخصیت جامعه داوری را پایین نیاورند، به چه کسی سس به عنوان کادو بدهید ناراحت نمی شود؟

پیدا کنید پرتغال فروش را

اولا که داوران باید همیشه در شرایط بدنی مناسب باشند خوردن سس برای آنها توجیحی ندارد، ثانیا ای کاش دوستان مانع این کار می شدند، حیف است که به خاطر چند نظارت، در مقابل این بی احترامی سکوت کنند. البته ناهماهنگی و اتفاقاتی از این دست دیگر دارد عادی می شود، گویا به تنها چیزی که فکر نمی شود احترام است، به طور مثال در هفته قبل در یکی از بازی های لیگ دسته اول، چهار داور مسابقه با سه لباس متفاوت به میدان آمده بودند، داور وسط با لباس اسپانسر فعلی، کمک داوران با لباس اسپانسر دو سال پیش و داور چهار با لباس اسپانسر سال قبل به میدان آمده بودند! حالا این وسط شما پیدا کنید پرتغال فروش را که احتمالا در کامیونی است که چند سال پیش در کامیونی بود که آقای مسئول را حمل می کرد!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *