ممبینی:کمیته داوران قانونمند نیست

هدایت ممبینی

هدایت الله ممبینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درخصوص برگزاری جلسه کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: استعفا دادم و به این نشست دعوت نشدم.
ممبینی درخصوص اختلاف به وجود آمده میان خانواده داوری و فوتبال، ادامه داد:کسانی که این اختلافات را به وجود می آورند باید بدانند که داوری و فوتبال از یک خانواده هستند و رشد این دو در کنار هم صورت می گیرد.
عضو مستعفی کمیته داوران،گفت: مطمئن باشید اگر داوری ما قوی باشد فوتبال ایران نیز رشد خواهد کرد و این ها مکمل هم هستند.
وی تصریح کرد: اختلافات به وجود آمده به شدت به فوتبال ایران آسیب می زند و هیچ یک از اهالی فوتبال حق ندارند سر این رشته منت بگذارند.
ممبینی درباره دلایل اشتباهات فراوان داوران در هفته های ابتدایی لیگ، اظهار کرد: اشتباهات داوران به خاطر ضعف در سیستم آموزشی و استعدادیابی داوران ما است.
وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته داوران باید به دنبال رشد کیفی داوری باشند و مطمئن باشید اگربرنامه ریزی دقیقی انجام شود کشور ما پر از استعداد داوری است.
پیشکسوت داوری فوتبال ایران درخصوص دلایل استعفای خود از کمیته داوران،گفت: استعفای من به خاطر حضور عنایت نیست و دلیل آن قانونمند نبودن کارها در این کمیته است.
عضو مستعفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: متاسفانه کمیته داوران به قانون بی توجه است و دلیلی ندارد وقت خودم را با حضور در این مجموعه تلف کنم. ادامه کار با همان سیستم سنتی بسیار بهتر از وجود دو دستگی در این کمیته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *