قضاوت فغانی در دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

فغانی جام ملتهای اسیا2015علیرضا فغانی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از “ورزش سه”، در حالی فدراسیون فوتبال ایران به دلیل وقایع مربوط به آخرین بازی لیگ چهاردهم و بین تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران، علیرضا فغانی را تا اطلاع ثانوی محروم کرد، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC این داور را برای قضاوت بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های گوانگجو و کاشیوا انتخاب کرد. این دیدار در روز 24 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

AFC در حالی فغانی را برای این مسابقه انتخاب کرد که در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال ایران، که چند شب پیش برگزار شد، این داور مطرح، جزء مدعویین به این مراسم نبود!

از طرفی طبق اظهارنظرهای مختلف، این احتمال وجود دارد که فغانی در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا در سال 2015 به عنوان بهترین داور سال آسیا انتخاب شود. سابقه درخشان فغانی در یک سال گذشته و در مسابقات بین المللی باعث افزایش این احتمال شده است. این مراسم آذرماه امسال و در کشور هند برگزار می شود.

علیرضا فغانی در چندسال گذشته پیشرفت قابل توجهی در بین داوران فوتبال آسیا داشته است، از داوری ها و حضورهای مهم وی در بازی های بین المللی، می توان به حضورش در مسابقات جام باشگاه های جهان اشاره کرد که چند بازی را به قضاوت پرداخت، در جام جهانی 2014 برزیل به عنوان داور چهارم حضور داشت، بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2014 را سوت زد و در جام ملت های آسیا، حساس ترین بازی جام، یعنی فینال مسابقات را به قضاوت پرداخت و در نهایت نیز به عنوان بهترین داور مسابقات انتخاب شد و همین سابقه مثبت باعث گمانه زنی ها در مورد گرفتن عنوان بهترین داور سال آسیا توسط وی، شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *