برگزاری کلاس توجیهی داوران لیگ های دسته یک، دو و سه در 4 منطقه کشور

logoکمیته داوران از زمان برگزاری کلاس توجیهی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ های دسته یک، دو و سه فوتبال در 4 منطقه از کشور خبر داد.

به گزارشایت داوران ایران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون، کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ های دسته یک، دو و سه فوتبال به مدت سه روز و در بازه های زمانی مشخص در چهار منطقه از کشور برگزار می شود.

کلاس های توجیهی اشاره شده در چهار استان فارس، همدان، خراسان رضوی و البرز برگزار خواهد شد که بر همین اساس در استان فارس 89 شرکت کننده، در استان همدان 96 شرکت کننده، در استان خراسان رضوی 70 شرکت کننده و در استان البرز 54 شرکت کننده با آخرین تغییرات در قوانین داوری آشنا می شوند و طی آن به مشاهده کلیپ ها و بررسی اشتباهات داوری در بازیهای فصل گذشته خواهند پرداخت.

دوره توجیهی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ دسته یک، دو و سه فوتبال در استان همدان از 10 تا 13 مردادماه، استان فارس از  13 تا 16 مرداد، استان البرز از 17 تا 19 و استان خراسان رضوی از 20 تا 23 مرداد برگزار می شود.

گفتنی است در روز پایانی کلاس توجیهی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ های دسته یک، دو و سه فوتبال کشور تست آمادگی جسمانی از داوران بعمل خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *