اصفهانیان: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا کلاس‌های توجیهی برگزار شود

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: چه کسی گفته است قرار نیست کلاس‌های داوری قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر برگزار نشود.

به گزارش به گزارش سایت داوران اران وبه نقل از خبرگزاری فارس، فریدون اصفهانیان در پاسخ به این سوال که از چه زمانی کلاس‌های داوری لیگ برتر برگزار می‌شود،‌گفت: پیش از‌ آغاز لیگ این کلاس‌ها برگزار می‌شود و مطمئنا قبل از آغاز فصل ما این کلاس‌های توجیهی را برگزار خواهیم کرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود ممکن است به خاطر مشکلات مالی کلاس‌های داوری برگزار نشود،‌ گفت: چه کسی این حرف‌ها را مطرح کرده است. مسلما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این کلاس‌ها برگزار شود.

اصفهانیان همچنین در مورد اینکه شنیده می‌شود فقط قرار است کلاس‌های عملی داوری برگزار شود و خبری از کلاس‌های تئوری نخواهد بود، یادآور شد:‌ واقعا نمی‌دانم چه کسی این حرف‌ها را می‌زند. ما برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهیم تا تمام کلاس‌های داوری مربوط به لیگ برتر پیش از آغاز لیگ برگزار شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: به طور حتم مطمئن باشید که این کلاس‌ها برگزار می‌شود چون این کلاس‌ها نیاز جامعه داوری و فوتبال است و ما سعی می‌کنیم تا ان‌شاءالله این موضوع محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *