خسروی: از عنایت می خواهم که زیر بار برگزار نشدن کلاس داوری پیش از فصل نرود

علی خسرویداور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: برگزار نکردن کلاس داوری پیش از فصل توهین به داوران ایرانی است.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس،علی خسروی در مورد وضعیت کلاس داوری پیش از فصل داوران لیگ برتر گفت: زمزمه هایی مبنی بر برگزار نشدن کلاس داوری پیش از فصل شنیده می شود که امیدوارم این حرف ها صحت نداشته باشد زیرا برگزاری کلاس داوری فوتبال می توانند به داوران ما کمک زیادی بکند.

وی ادامه داد: در این کلاس داوران با آخرین قوانین داوری فیفا آشنا می شوند و در کنار ناظران داوری به تمامی مسایل  آشنا می شوند و داوران مورد سنجش قوانین داوری هم قرار می گیرند اما اکنون گفته می شود به دلیل مشکلات مالی نمی خواهند کلاس داوری فوتبال را برگزار کنند  و فقط از داوران قصد دارند تست آمادگی جسمانی بگیرند و بعد هم داوران به خانه هایشان برگردند.

خسروی تصریح کرد: برگزار نشدن کلاس داوری پیش از فصل توهین و بی احترامی به داوران است. چطور مسئولان فوتبال می توانند برای پخش مراسم قرعه کشی لیگ برتر هزینه کنند اما برای برگزاری کلاس داوری پول ندارند؟ از مهدی تاج رئیس سازمان لیگ که همیشه حامی داوران بوده می خواهم که با جذب اسپانسر کلاس داوری پیش از فصل را برگزار کند و از مسعود عنایت رئیس جدید دپارتمان هم می خواهم که زیر بار برگزار نشدن کلاس داوری پیش از فصل نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *