اصفهانیان: سعی می کنیم که با رئیس جدید تعامل کنیم

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: فردا جلسه ای را با عنایت برگزار می کنیم تا برای لیگ آینده هماهنگ شویم.

به گزارش سایت داوران ایران وه نقل از پایگاه خبری کاپ فریدون اصفهانیان در رابطه با انتخاب عنایت به عنوان رئیس دپارتمان داوری اظهار داشت: به هر حال چیزی که مشخص است این تصمیم بعد از چند وقت گرفته شده که عنایت به عنوان رئیس دپارتمان کار خودش را آغاز کند. در همین راستا نیز فردا جلسه ای را با او برگزار می کنیم تا برای لیگ آینده هماهنگ شویم.

وی درباره اینکه عنایت از سوی کمیته داوران معرفی نشده و دبیرکل فدراسیون به صورت شخصی این انتخاب را انجام داده، افزود: فعلا نمی خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. ترجیح می دهم ابتدا خود عنایت را در جلسه فردا ببینم و با او صحبت کنم و بعد درباره این مسائل حرف بزنم.

رئیس کمیته داوران در واکنش به شایعه قهر خود به دلیل عدم معرفی انتخاب کمیته داوران در بخش دپارتمان داوری تصریح کرد: به هیچ وجه این شایعات درست نیست و من هم به آن توجهی ندارم. به کارم ادامه می دهم و فردا نیز سعی می کنیم که با رئیس جدید دپارتمان داوری تعامل کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *