جعفری: فکر می‌کنم عنایت رئیس دپارتمان داوری شود

نادر جعفرییکی از داوران سابق فوتبال ایران گفت: شهرهایی که تیم لیگ برتری ندارند بیشترین داوران بین‌المللی را دارند و شهرهایی مثل تبریز، اصفهان و اهواز داوری در لیست بین‌المللی ندارند.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس، نادر جعفری در مورد وضعیت داوری فوتبال ایران، گفت: در روزهای گذشته 2 جلسه هم با علیرضا اسدی دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال و هم با نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش جلسه‌ای در مورد عملکرد کمیته داوران داشتم. در این جلسه‌ها گفتم که قصد ندارم که به عنوان رئیس دپارتمان داوری فعالیت کنم اما نام چند نفر را به اسدی به عنوان رئیس پیشنهادی دپارتمان دادم که نفر اول این فهرست مسعود عنایت بود و فکر می‌کنم او رئیس دپارتمان داوری شود.

وی ادامه داد: در این جلسه‌ها همچنین آماری از وضعیت داوری فوتبال در یک سال گذشته ارایه کردم  و برنامه‌ای هم برای بهبود عملکرد کمیته داوران ارایه کردم. در عملکرد کمیته داوران مشخص شد که بیشترین اشکال مربوط به فهرست داوران بین المللی است زیرا در فهرست داوران بین‌المللی  شهرهایی که فوتبالی در لیگ برتر ندارند و فاقد فوتبال قدرتمند هستند بیشترین داوران را در فهرست بین‌المللی دارند. شهرهایی مثل یاسوج، همدان، برازجان و گرگان داوران بین‌المللی زیادی دارند اما شهرهایی مثل تبریز، اصفهان و اهواز داور بین‌المللی ندارند.

جعفری در مورد تغییر رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: حرف و حدیث‌های زیادی مطرح است اما محتمل‌ترین گزینه ریاست اسلامیان بر کمیته داوران بوده است زیرا ایشان هم عضو هیات رئیسه فدراسیون هستند.

یک پاسخ

  1. کسی نیست از این اقای جعفری بپرسه که خودتون کجایی هستید که اسم این شهر و اون شهر را میارید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *