میرزابیگی:مسعود عنایت بهترین گزینه است

ایراهیم میرزابیگی
ابراهیم میرزابیگی در رابطه با فعل و انفعالات اخیر دپارتمان داوری گفت: مدت زمان زیادی بود که آقای اصفهانیان می خواستند تا من مسئولیت سرپرستی دپارتمان داوری را بپذیرم اما بنده به دلیل شرایطی که داشتم، نمی توانستم این مسئولیت را برعهده بگیرم، اما در نهایت در جلسه ای که داشتیم نظر جمع بود و من هم قبول کردم اما گویا دبیرکل فدراسیون فوتبال این موضوع را نپذیرفتند و بنده هم در خدمت دپارتمان نیستم.

وی در رابطه با لزوم وجود دپارتمان داوری گفت: دپارتمان حتما باید در تهران و شهرستان ها باشد اما این دپارتمان داوری باید با کمیته داوران کاملا هماهنگ باشد تا مشکلی برای جامعه داوری به وجود نیاید. چند وقت اخیر دیدیم که دپارتمان و کمیته داوران با یکدیگر هماهنگ نبودند و دودش در چشم داوران رفت، هرچند در این میان باشگاه ها هم از این ناهماهنگی و کلا مسائل داوری ضربه زیادی خوردند.

میرزابیگی در رابطه با گزینه مربوط به ریاست دپارتمان گفت: به نظر من باید گزینه ای روی کار بیاید که با کمیته داوران هماهنگ باشد و طبق نظر یکدیگر عمل کنند و حرف یکدیگر را نیز بخوانند. من فکر می کنم آقای عنایت می توانند بهترین گزینه ای باشند که می توانند این کار را انجام دهند، ایشان رییس کمیته داوران بوده است و می توانند موثر باشند و از طرفی، در تهران هم زندگی می کنند و این می تواند برای این کار نکته مهمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *