کامرانی‌فر: برنامه داده ام اما شرایط را برای حضورم مهیا نمی‌بینم

بوساکا و حسن کامرانی فرکمک‌داور بازنشسته فوتبال ایران گفت: با اینکه برای احراز پست رئیس دپارتمان داوری از من برنامه گرفته‌اند، اما شرایط را برای حضورم مهیا نمی‌بینم.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری تسنیم حسن کامرانی‌فر در خصوص اینکه از وی به‌عنوان یکی از کاندیداهای اصلی ریاست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال نامبرده می‌شود، گفت: دوستان در کمیته داوران لطف داشتند و برای پذیرش مسئولیت در دپارتمان داوری از من برنامه گرفتند. برنامه‌ای که من به آنها ارائه کردم بر مبنای برنامه روز داوری دنیاست که فیفا هم برای رشد و توسعه داوری بر چنین برنامه‌هایی تأکید دارد. یکی از مواردی که در این برنامه بر آن تأکید شده شناسایی استعدادهای جوان و کمک به رشد و ترقی آنهاست.

وی افزود: با وجود ارائه برنامه، اعتقاد دارم در مقطع زمانی فعلی شرایط برای حضورم در دپارتمان داوری مهیا نیست، چون هدفم از این حضور اجرای برنامه‌هایم بوده و هیچگاه به دنبال پست و میز نبوده‌ام. هدف من این بود که از ارتباطاتم با رؤسای کمیته‌های داوران فیفا و ‌AFC برای پیشبرد برنامه‌ها و در نهایت رشد و توسعه داوری کشور کمک بگیرم. به هر حال همانطور که گفتم شرایط و فضا را برای رسیدن به اهدافم مهیا نمی‌بینم. این موضوع را به اطلاع کمیته داوران رسانده‌ام و می‌خواهم به اطلاع اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز برسانم.

کمک داور بازنشسته فوتبال ایران تأکید کرد: قطعاً داوران پیشکسوت‌تری مانند مسعود عنایت، مسعود مرادی و … هم هستند که با حضور در سمت ریاست دپارتمان داوری می‌توانند در راستای رشد و اعتلای داوری کشور بسیار تأثیرگذار باشند. فکر می‌کنم آنها باید این سمت را به‌عهده بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *