برگزاری سومین دوره آموزشی فوتورو فیفا در کوالالامپور با حضور نمایندگان ایران

سومین دوره آموزشی فوتورو فیفا در کوالالامپورسومین برنامه آموزشی فوتورو با حمایت فدراسیون جهانی فوتبال از چهارشنبه هفته گذشته در پایتخت مالزی آغاز شده است.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ سه دوره آموزشی مدرسان فنی داوری، مدرسان داوری فوتبال ساحلی و فوتسال و مدرسان بدنساز داوری با حضور 127 شرکت کننده از چهارشنبه 13 خردادماه در کوالالامپور آغاز شده است.

لازم به توضیح است، نمایندگان حاضر در این دوره ها از ایران شامل: حسن کامرانی فر و محمدجواد تقی پور در دوره مدرسی فنی داوران آقایان، معصومه شکری در دوره مدرسی فنی داوران بانوان، سیدرامین حقیقی زاده در دوره مدرسی داوران فوتبال ساحلی و فوتسال، محمود رفیعی در دوره مدرسی آمادگی جسمانی آقایان و طاهره کشتیرانی در دوره مدرسی آمادگی جسمانی بانوان هستند.

گفتنی است، رشد کیفیت مدرسان داوری فدراسیون های عضو فیفا و همچنین دانش افزایی و پیاده سازی ابزارهای یادگیری و یاددهی جدید از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است.

ویندزور جان- جانشین دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص برگزاری سومین برنامه آموزشی فوتورو فیفا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا از حمایت همه جانبه فیفا در راستای توسعه سطح داوری این قاره کهن تشکر و قدردانی می کند. این دوره های آموزشی ترکیبی از بهترین سطوح آموزشی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است.

وی در ادامه افزود: من به تمام شرکت کنندگان تأکید می کنم که از تمام فرصت هایی که در این دوره های آموزشی داوری وجود دارد، جهت بهره برداری اطلاعات به خوبی استفاده کنند و مطمئنم که دستاوردهای بسیار خوبی از این دوره ها کسب خواهید کرد.

همچنین رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال مالزی در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید کرد: باعث افتخارمان است که میزبان برگزاری این دوره های آموزشی باشیم. از فیفا و AFC نیز به خاطر حمایت فدراسیون فوتبال مالزی در راستای آموزش و توسعه سطح داوران آسیا نیز قدردانی می کنم.

فرناندو گراسیا- مدیر ارشد توسعه داوران فیفا نیز افزود: برای اولین بار است که تعداد زیادی شرکت کننده از سطح قاره آسیا در این دوره های آموزشی داوری مشاهده می کنیم. یکی از مهمترین جوانبی که این دوره ها خواهند داشت این است که مسئولین توسعه داوری از فدراسیون های عضو در یک جا جمع شده و تبادل نظر خوبی در راستای انتقال تجربیات خواهند داشت و این انتظار را داریم که شاهد افزایش توانایی این افراد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *