مهرپیما: روز چهارشنبه جلسه کمیته داوران برگزار می‌شود

بهرام مهرپیماسرپرست دپارتمان فدراسیون فوتبال گفت: تا مشخص شدن رئیس دپارتمان داوری کارهای مربوط به این بخش را انجام می‌دهم.

 به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس، بهرام مهرپیما در مورد انتخابش به عنوان سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: علی رغم میل باطنی با وجود اینکه برایم رفتن حسین عسگری خوشایند نبود با توجه به اتفاقاتی که افتاده طبق نامه‌ای که فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران به علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال داد تا مشخص شدن رئیس دپارتمان به عنوان سرپرست در کنار دوستان کارهای دپارتمان را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: مدت زیادی است که با دعوت عسگری و هماهنگی مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و اصفهانیان در فدراسیون حضور دارم. بنده از سال 1359 مدارج داوری را گذراندم و در سال 1374 به عنوان داور بین المللی انتخاب شدم. در المپیک دانشجویان، مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان حضور داشتم. در سال 1380 از داوری خداحافظی کردم و در چارچوب مدرسی و نظارت مسابقات کار را دنبال کردم.

سرپرست دپارتمان در مورد اینکه آیا تا زمان انتخاب رئیس این پست را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه جلسه کمیته داوران برگزار می‌شود. در این جلسه در مورد مسائل مختلف صحبت خواهد شد. باید وضعیت دپارتمان و پرسنل باید مشخص شود به نظر من دپارتمان نیاز به بازبینی و تحولات اساسی و تقویت دارد. خوشبختانه اسدی به بخش‌های مختلف فدراسیون مخصوصا داوری نظری مثبت دارد و ان‌شاالله کارها به خوبی انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *