اصفهانیان:فکر نمی کنم مشکلی برای فغانی پیش بیاید

فریدون اصفهانیان

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:هنوز گزارش کامل و جامع داوری بازی تراکتورسازی و نفت را به ما نداده اند.

فریدون اصفهانیان در گفت و گو با خبرنگار کاپ درباره اینکه وضعیت ریاست دپارتمان داوری فدراسیون به کجا رسید اظهار داشت: هنوز در حال بررسی هستیم و به نتیجه نهایی نرسیده ایم.به زودی رییس دپارتمان داوری را معرفی می کنیم.قصد داریم از افراد جوان که توانایی مدیریت برنامه های داوری را دارند استفاده کنیم و به زودی گزینه های آن مشخص خواهند شد.

رییس کمیته داوری در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد حسن کامرانی فر رییس جدید دپارتمان شود بیان داشت: بالاخره هدف ما این است که از یک داور جوان که می تواند با انرژی بالا داوری را مدیریت کند استفاده کنیم که حسن کامرانی فر هم این مشخصات مدنظرما را دارد.

اصفهانیان درباره حاشیه های داوری بازی تراکتورسازی و نفت و اینکه سرانجام علیرضا فغانی به کجا رسید تصریح کرد: من بعد از بازی فقط چند دقیقه با  فغانی صحبت کردم. بعد از چند روز او  به ژاپن رفت و بعد از آن دیگر همدیگر را ندیدیم.

وی افزود: هنوز گزارش کامل و جامع داوری بازی تراکتورسازی و نفت را به ما نداده اند و به همین خاطر منتظرم با رسیدن گزارش و سنجش آن با حرف های فغانی در این باره تصمیم بگیرم. البته این را هم اضافه کنم قضاوت فغانی مشکلی نداشته و عملکرد او مشخص است و فکر نمی کنم مشکلی برای او پیش بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *