اظهارات تکان دهنده داور ملی فوتسال

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از سایت خبری فوتسال ایران فرزین صالح داور ملی فوتسال ایران گفت:حدود یک ماه پیش نامه ای به آقای کفاشیان دادم و در آن شرح دادم که به دلیل مشکلاتی که در کارم به وجود آمده و قسط های عقب افتاده بانک و تاخیر در زمان عروسی ام به شدت محتاج پول هستم و می خواهم بخشی از طلب ۸ میلیونی ام را از فدراسیون بگیرم.آقای کفاشیان این نامه را به آقای طباطبایی مسئول مالی فدراسیون دادند و ایشان هم نامه را به آقای ایمان زاده مسئول مالی کمیته فوتسال داد و قرار شد که ۴ میلیون از طلبم راپرداخت کنند.چکی برای من صادر شد اما در مراحل وصول اعلام کردند که آقای افتخاری جلوی چک را گرفتند.وقتی پیش ایشان رفتم گفتند که من این کار را نکردم.دوباره پیش آقای ایمان زاده رفتم و ایشان نامه ای که آقای افتخاری زده بودند را نشان داند که چک من پاس نشود.دوباره پیش ایشان رفتم که در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ بودند.آقای طاهری مدیرعامل گیتی پسند با لحن زننده ای گفت شما به چه حقی وارد جلسه ما می شوید و و آقای منصوری مدیرعامل منصوری هم با لحن بدی گفت یک عده داور دور هم جمع شدید و پول می خواهید.کی به شما پول می دهد؟

این داور ادامه داد:آقای افتخاری هم گفتند که ما در حال خرید ساختمان برای کمیته فوتسال هستیم و فعلا پولی نداریم که به داوران بدهیم.برو پولت را از کفاشیان بگیر.

این داور نامه ای که به کفاشیان زده را در اختیار پایگاه خبری فوتسال گذاشت که در زیر مشاهده می کنید:

در زیر این نامه افتخاری رئیس کمیته فوتسال با دستخط خود نوشته است:با عنایت به اینکه خرید ساختمان سازمان لیگ در اولویت قرار دارد لذا در حال حاضر پرداخت هزینه های داوری مقدور نمی باشد.چنانچه این مسئله باب شود اکثر داوران به عناوین مختلف در خواست می نمایند. خواهشمند است در صورت امکان از طریق فدراسیون اقدام شود.

این داور در پایان گفت:آقای کفاشیان.آقای افتخاری! چرا به فکر داوران نیستید؟مگر چیزی بیشتر از حقمان خواسته ایم؟چرا به حرف داوران گوش نمی دهید؟ چرا فقط مشکلات خودتان را می بینید و مشکلات داوران به خودشان مربوط است؟ مگر همه ما اعضای یک خانواده نیستیم؟چرا حرفهای من در درخواستی که برایتان نوشته ام بی اهمیت دانستید و گفتید به ما ارتباطی ندارد.آخر به چه قیمتی.به قیمت اینکه زندگی یک داور به طلاق کشیده شود؟ قیمتی که داور به التماس برای دریافت پول خودش بیفتذ و شما فقط به فکر خرید ساختمان برای کمیته فوتسال و پرداخت پول مربیان تیم ملی و برپایی اردوهای مختلف برای تیم ملی باشید؟ و هزینه های آنها اینقدر مهمتر از حق الزحمه ناچیز داوران زحمتکش است؟آقایان لطفا به حرف ما داوران گوش فرا دهید و قدری هم به فکر مشکلات ما باشید.

3 پاسخ

  1. داوران عزیز وزحمتکش تاوقتیکه هرکداممان تنها به منافع شخصی فکرمیکنیم بویژه درزمان های ارتقاء ومعرفی به لیگ باحق خوری و باندبازی پیشرفت میکنیم وفدراسیون را مدیری غیرفوتبالی اداره میکند….!!!!همینکه آقای فرزین صالح عزیز ازآقایان افتخاری وطاهری ومنصوری کتک نخورده وبازداشت نشده ودرزندان اوین مستقرنشده بایدکلاهمان را بندازیم بالا و جشن وپایکوبی راه بیاندازیم…..!!!!!!!!!!!!

  2. دوست عزیز سلام
    قضاوت شما در مسابقات لیگ فوتسال برای آنها زیاد اهمیتی ندارد آنها فقط به فکر تیم ملی هستند چرا که در قبال آن مسافرت های خارج از کشور و در یافت ماموریت های خارجی که به دلار محاسبه شده هستند آنها در خواب هم چنین مسافرت های را نمی دیدند

  3. یا سلام به دوستان
    همگی لطف کنیم چهار تا بازی دیگه سوت بزنیم تا مسئولین مربوط یه پارک آبی تو همون ساختمونی که می خوان یا پول ما بخرن بزنن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *