سلیمانی: فغانی در حوادث تبریز هیچ نقشی نداشت

یدالله سلیمانی
یدا … سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان می‌گوید وظیفه دپارتمان و کمیته داوران کاملاً مشخص است اما دوستان طور دیگری رفتار می‌کنند.
به نظر شما آیا فغانی نقشی در حوادث تبریز داشت؟
هرگز او کاری نکرد که در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد. در خصوص آن پنالتی که بحث شده، معتقدم گرفتن داریم تا گرفتن! یک زمان مدافع طوری لباس مهاجم را می‌گیرد و می‌کشد که طرف نقش بر زمین می‌شود، یک موقع هم هست که لباس را می‌کشد اما باعث سرنگونی حریف نمی‌شود. من که معتقدم فغانی در تبریز اشتباهات تأثیرگذاری نداشت.

حالا که حسین عسگری از دپارتمان داوری رفته، فکر می‌کنید اختلافات با کمیته داوران برطرف شود؟
کمیته داوران یکی را می‌خواهد که دستوراتش را اجرا کند وگرنه وظایف دپارتمان و کمیته به خوبی مشخص است. اصفهانیان نمی‌تواند بگوید چیدمان داوری باید این‌طوری باشد یا آن‌طوری!

وظیفه اصلی کمیته داوران چیست؟
جلسات ماهانه و تعیین سیاست‌های کلی و رسیدگی به امور که آن را به دبیرکل می‌دهد تا به دپارتمان ابلاغ شود. این وظیفه دپارتمان است که باید چیدمان داوری را انجام دهد چون دپارتمان رابطه مستقیم با داوران و وضعیت آنها دارد و در هیچ جای دنیا کمیته داوران دخالتی در امور دپارتمان انجام نمی‌دهد.

یک پاسخ

  1. درست است که در این قضایا تا حدی تمامی کاسه کوزه ها سر آقای فغانی شکست که درست نبود ولی شما هم بهتر است بدون منطق از کسی صرفا دفاع نکنید. آقای فغانی در آن بازی دو اشتباه تاثیر گذار داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *