فنایی: داور ازبک در نیمه دوم منصفانه قضاوت نکرد

محمد فنایی کارشناس داوری

کارشناس داوری ایران در مورد نحوه قضاوت داور ازبکستانی برای دیدار الهلال و پرسپولیس گفت:‌ کوبالینکوف در نیمه دوم منصفانه قضاوت نکرد

محمد فنایی در گفت‌وگو با رادیو روزش در مورد نحوه قضاوت داور ازبکستانی در بازی پرسپولیس و الهلال گفت: عربستان هیچ وقت میزبان خوبی نبوده است، آنها به دنبال حاشیه‌ها و مسائل سیاسی هستند با این حال قطعاً این مسائل را ناظر AFC گزارش خواهد کرد در مورد قضاوت داور باید بگویم پنالتی که در دقیقه ۵۵ گرفته شد درست بود هرچند این پنالتی را کمک داور گرفت اما تصمیمش صحیح بود.

وی ادامه داد: مهدی طارمی یک بار خود را با تمارض در محوطه جریمه الهلال به زمین زد و راحت کارت زرد گرفت بازیکنان ما عادت کرده اند که تمارض کنند و بی‌جهت خود را در محوطه جریمه پرت می‌کنند. طارمی هم سپس با تکلی که زد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

فنایی با اشاره به کارگردانی تلویزیون عربستان گفت: متأسفانه کارگردان این مسابقه صحنه‌های حساس و حاشیه‌دار را پخش نمی‌کرد که این هم به دور از جوانمردی است، بازی جوانمردانه فقط در میدان نیست.

وی گفت:‌داور مسابقه در نیمه دوم منصفانه قضاوت نکرد کارت زردی که به علیپور داد بی‌مورد بود حتی تماشاگران با بلندگوهای بزرگ تیم‌شان را تشویق می‌کردند که این هم خلاف است و آنها تمام مجاز به استفاده از بلندگوی دستی هستند و ناظر مسابقه باید جلوی این کار را می‌گرفت.

فنایی با اشاره به رفتارهای غیر ورزشی با پرسپولیس و نفت در عربستان گفت: آنها میزبان‌های خوبی برای تیم‌های ایرانی نبودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *