بهلولی: فغانی در خصوص تیموریان عدالت را اجرا کرد

بهمن بهلولی
بهمن بهلولی داور قدیمی فوتبال کشورمان می‌گوید علیرضا فغانی درخصوص اخراج آندرانیک تیموریان عدالت را اجرا کرد.
خبر دارید که حسین عسگری اخراج شده است؟
بله اما مهم نیست او را کنار گذاشته‌اند، مهم این است که چه کسی قرار است جای او را بگیرد. فریدون اصفهانیان باید کسی را پیشنهاد بدهد که اولاً مطلع از علم روز داوری باشد و دوم اینکه روانشناس و جامعه‌شناس خوبی در عرصه داوری باشد. شاید انتخاب فغانی برای بازی تبریز می‌توانست صورت نگیرد اما به هر حال حالا که عسگری رفته، باید یک کارشناس داوری برجسته که با علم روز آشناست، انتخاب شود.

به نظر شما عملکرد عسگری در دپارتمان چطور بود؟
ببینید، وقتی سقف چکه می‌کند، نباید با سیمان و سایر مصالح آن را پوشاند چون دوباره چکه خواهد کرد. به نظرم سقف داوری ما باید ایزوگام شود و اساسی تعمیر گردد. عسگری هر چه بود، رفت و حالا باید به فکر دپارتمان بعد از عسگری بود.

آیا شما فغانی را در حوادث تبریز مقصر می‌دانید؟
نه هرگز، فغانی درخصوص آندو عدالت را اجرا کرد. تیموریان بازیکنی است که همیشه از این کارها انجام می‌دهد و اخطار هم می‌گیرد، فغانی هم او را به حق جریمه کرد. جالب اینجاست که محمد فنایی در برنامه 90 گفته کارت دادن جزو اختیارات داوری است اما من معتقدم کارت زرد و قرمز جزو قوانین است و اگر فغانی دیده آندو خطا کرده، پس به درستی به او اخطار داده است.

پس مقصر اصلی چه کسی است؟
عوامل زیادی دخیل بودند. خود من تبریزی هستم اما باید واقعیت را گفت. وقتی تونی در 8 دقیقه پایانی، بازی 3 بر یک برده را با 3-3 عوض می‌کند، پس کار فنی‌اش ایراد داشته است. کسی نباید فراموش کند که تونی اگر خوب بود، آن 10 دقیقه را کنترل می‌کرد. حالا که تیمش مساوی کرده، باید بگوید چرا آندرانیک اخراج شده؟ من باز هم می‌گویم اخراج آندو برابر قانون بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *