مصطفوی: این وصله ها به فغانی نمی چسبد

داریوش مصطفوی
داریوش مصطفوی به “ورزش سه” گفت که فغانی یکی از موفق ترین داوران ایران است و هرگز وصله تبانی به او نمی چسبد.

چرا رییس فدراسیون فوتبال باید به تبریز برود؟
متاسفانه رییس فدراسیون غیر فوتبالی اشتباهاتی کرد که باعث شد کار به اینجا بکشد. سوال من این است که چرا رییس فدراسیون فوتبال باید به تبریز برود و معاونان خود را به شهرهای دیگر بفرستد؟ چرا او مثلا به اصفهان نرفت؟ طبیعی است که اگر کفاشیان به تبریز می رود برای تماشاگران این تیم توقع قهرمانی ایجاد می کند.
فقط شورای تامین باید در مورد قطع شدن اینترنت ها صحبت می کرد
شما ببیند در هر بازی چندین ارگان حضور دارند که اتفاقات بازی را زیر نظر می گیرند. مثلا اداره برق، هلال احمر، اورژانس، اطلاعات و شورای تامین کسانی هستند که در هر بازی در استادیوم حضور دارند و طبیعی است که اگر تلفن و یا اینترنت قطع می شود باید شورای تامین استان در مورد آن صحبت کند نه فدراسیون فوتبال. این ها چیزهایی است که این شائبه را به وجود می آورد که اتفاق های تبریز برنامه ریزی شده بوده است.

چرا بلندگوی ورزشگاه نتایج زنده را اعلام نکرد
من فکر می کنم وقتی برای تماشاگران این شائبه به وجود آمده است که بازی سپاهان- استقلال 2 بر 2 است و حتی بازیکنان تراکتورسازی به نشانه قهرمانی داخل زمین دویدند شاید بهتر بود بلندگوی استادیوم نتیجه واقعی را اعلام کند کند تا این همه هیاهو به وجود نیاید. متاسفانه به خاطر یکسری از ناهماهنگی ها اتفاق های افتاد که هر کدام می توانست فوتبال ایران را نابود کند.

فغانی پاک ترین داور ایران است
تردید نکنید که فغانی پاک ترین داور ایران است و این را شما از کارنامه اش و حتی نحوه ورودش در زمین می توانید می توانید بفهمید. هرگز وصله تبانی به او نمی چسبد و من فکر می کنم حرف هایی که زده می شود اصلا درست نیست. فغانی هیچ نقشی در اتفاق های تبریز نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *