تغییرات مهم در کمیته داوران فدراسیون فوتبال در راه است

داوران ایران

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در انتظار تغییراتی مهم است. پس از اتفاقاتی که برای تراکتورسازی در تبریز رخ داد حالا بهترین بهانه برای جریان های غیرفوتبالی بوجودآمده که کمیته داوران فدراسیون فوتبال را همان طوری که می خواهند دوباره بچینند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال پیش از این هم مورد اتهاماتی قابل توجه بوده به خصوص در دوره ای که تغییرات مورد نظر وزارت ورزش در فدراسیون فوتبال انجام نگرفته بود این اتهام بیشتر شنیده می شد. با این همه به نظرمی رسد که ماجرای تبریز و تراکتورسازی و حاشیه هایش به سمتی پیش می رود که جریمه هایی در فوتبال داشته باشد. جریمه هایی که به نظر می رسد وزیر ورزش از آنها خشنودباشد.
محمودگودرزی در مصاحبه های پایان سال گذشته چه در مصاحبه با روزنامه اعتماد و چه در مصاحبه با روزنامه همشهری به اشکالات کمیته داوران اشاره کرده بود. حالا و در زمانی که به غیر از مسوولان ورزشی هیچ مسوول دیگری حاضر نیست بار اتفاقات تبریز را به دوش بکشد به نظر می رسد که کمیته داوران تاوان اتفاقات را خواهدپرداخت. هرچند که تغییرات در کمیته داوران و در قسمت انتخاب داوران اتفاقی مثبت باشد و به فوتبال کمک کند اما مشکل اینجاست که چنین تصمیمی نه از راهای فوتبالی و ورزشی که از مسیری سیاسی رخ می دهد. مسیری که برای فوتبال در هیچ رده ای پذیرفته نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *