گودرزی : هنوز تعمد داور ثابت نشده است

گودرزی وزیر ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه آذربایجان‌شرقی، محمود گودرزی که از روز سه‌شنبه برای بررسی اتفاقات بازی تراکتورسازی با نفت تهران وارد شهر تبریز شده بود، صبح روز چهارشنبه از ورزشگاه یادگار امام (ره) بازدید کرد.

در این بازدید که بدون حضور معاونین وی و با همراهی مدیر کل ورزش و جوانان استان انجام شد، گودرزی از امکانات ورزشگاه از جمله زمین چمن، جایگاه VIP، سکوها و غیره بازدید کرد.

محمود گودرزی در حاشیه این بازدید، در خصوص خسارات وارد شده به ورزشگاه در بازی تراکتورسازی و نفت اظهار کرد: سعی داریم که با تلاش مسئولان استانی، خسارات وارد شده بر ورزشگاه را جبران کنیم.

وی افزود: هواداران باید آموزش های لازم را ببینند تا در این گونه مواقع، خویشتن داری های لازم را انجام دهند و اعتراضی هم اگر باشد، از مراجع قانونی پیگیری کرده و از پرخاشگری پرهیز کنند، چرا که این اموال متعلق به خود مردم است و به جای هزینه برای جبران خسارات، می شود این هزینه ها را صرف افزایش سرانه های ورزشی کرد.

وزیر ورزش و جوانان کشور در خصوص مسائل مربوط به بازی آخر تراکتورسازی در لیگ نیز بیان کرد: هنوز تعمد داور برای ما مسجل نشده، ولی کارشناسان همه بر این نظر بودند که اشتباهاتی در قضاوت این دیدار وجود داشت و دستور تنبیه و جریمه برای خاطیان را به فدراسیون فوتبال داده ایم.

گودرزی در خصوص افزایش ظرفیت ورزشگاه یادگار امام (ره) نیز گفت: فعلاً افزایش ظرفیت نمی تواند چندان صلاح باشد، زیرا تجربه های ناشی از ورزشگاه نصف جهان اصفهان، این موضوع را برای ما ثابت کرده است.

گفتنی است برنامه بعدی گودرزی و هیات همراه در سفر به آذربایجان شرقی، افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان میانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *