ترکی: برای رفتارهای اخیر فدراسیون علیه جامعه داوران باید تأسف خورد

محسن ترکیداور بین‌المللی گفت که رفتار آقایان پیرامون اتفاقات اخیر و هجمه علیه داوران چیزی جز تأسف باقی نگذاشت. با توجه به بی‌توجهی نسبت به قشر داوران باز هم شاهد قضاوت خالصانه در تمامی مسابقات بودیم.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری«نسیم»، محسن ترکی ساعتی پس از قضاوت دیدار چهارشنبه شب تیم‌های سئونگنام کره‌جنوبی و گوانگ‌ژو چین و در حالی که تمایل چندانی به انجام مصاحبه نداشت؛ پیرامون هجمه اخیر علیه جامعه داوری فوتبال ایران گفت: برای این فدراسیون فوتبال متأسفم، رفتارهای اخیر پاداش کار مخلصانه و صادقانه داوران است! مگر آقایان برای جامعه داوری کشور چه کرده‌اند که حالا انتظارات خاص و بیش از اندازه دارند. بازهم تأکید می‌کنم که رفتار آقایان چیزی جز تأسف و ناراحتی باقی نگذاشت. با وجود عملکرد مسئولان ذیربط و بی‌توجهی نسبت به قشر داوران بازهم شاهد قضاوت خالصانه در تمامی مسابقات بودیم.

وی اظهار داشت: به هر حال، جامعه داوری ایران طی ماه‌های گذشته ثابت کرد که در این عرصه بر فراز قله فوتبال آسیا ایستاده، افتخاری که چندین دهه است فوتبال ما را آرزوی آن را داشت. در پایان بار دیگر تأکید دارم برای رفتارهای اخیر فدراسیون علیه جامعه داوران باید تأسف خورد.

یک پاسخ

  1. با سم. من قبلا یک نظر گذاشته بودم و بدون داشتن شواهد کافی به آقای ترکی و فغانی تهمت زدم که الآن متوجه اشتباه خود شدم از این دو بزرگوار طلب حلالیت می کنم. فقط می گویم با توجه به اینکه در برخی موارد قضیه داوری مشکوک است بهتر است در چنین مواردی کمیته حقیقت یاب تشکیل شود تا حق هیچ فرد حقیقی یا حقوقی ذایل نگردد.
    با تشکر و عذرخواهی مجدد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *