سکوت فغانی برابر شایعات محرومیت

علیرضا فغانی

علیرضا فغانی داور ۳۶ ساله ای که گروهی او را موفق ترین داور دهه ۹۰ فوتبال ایران می‌ دانند، برابر شایعات رسانه ای و هجمه افراد مسوول در بازی تبریز موضع سکوت اتخاذ کرده و اعلام داشته که تا روشن شدن وضعیت هیچ صحبتی با جراید نخواهد داشت.

علیرضا فغانی داور دیدار حساس تراکتورسازی و نفت‌تهران در هفته آخر مسابقات لیگ‌برتر بود. همه چیز تا دقیقه ای که آندرانیک تیموریان توسط او از میدان اخراج شد، خوب پیش می‌ رفت اما در نیمه دوم اخراج آندو و سپس دریافت ۲ گل توسط تبریزی ها کار را به هم ریخت. چه بسا اگر بازی با برد تراکتورسازی تمام می‌ شد، هیچ حرف و حدیثی وجود نداشت. آندو متهم است که در بازی دو تیم نفت و تراکتورسازی تبریز زمان را زودتر از وقت مقرر به پایان رسانده و آندو را به اشتباه اخراج کرده است. منابع مطلع ابراز می‌ دارند که در صورت قطعیت محرومیت فغانی، او متهم به اشتباه در خارج از کانال فنی میدان بوده است. اتهامی که با توجه به شناخت جامعه فوتبال از فغانی بعید می‌ نماید.

در این باره علیرضا فغانی نه تنها خودش صحبت نمی‌ کند بلکه وقتی با پدرش محمد فغانی صحبت کردیم او هم صحبتی نکرده و اعلام داشته که به توصیه علیرضا تا زمانی که تکلیف محرومیت روشن نشده صحبت نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *