خسروی:تجدید بازی تراکتور و نفت شدنی نیست

علی+خسروی
کارشناس داوری فوتبال گفت:به اسدی گفتم نباید این قدر به وزیر ورزش و جوانان اطلاعات غلط بدهند.

علی خسروی در گفت و گو با خبرنگار کاپ درباره اظهارنظر وزیر ورزش و جوانان درباره احتمال تجدید بازی تراکتورسازی و نفت اظهار داشت: به عنوان کسی که 34 سال است در فوتبال هستم می گویم تجدید بازی تراکتور و نفت به هیچ عنوان شدنی نیست و بر اساس قوانین فیفا امکان برگزاری دوباره مسابقه وجود ندارد.

وی ادامه داد: طبق قانون 5، تصریح می شود که تصمیمات داور در هر مسابقه نهایی است و قابل برگشت محسوب نمی شود. بنابراین موضوع تجدید بازی به دلیل اشتباهات داوری هرگز ممکن نیست.

خسروی درباره اینکه اگر بر فرض این مسابقه تجدید شود باشگاه سپاهان می تواند چه موضعی را اتخاذ کند، بیان داشت: در صورتی که باشگاه سپاهان این موضوع را به فیفا منتقل کند ممکن است فدراسیون فوتبال ما با محرومیت روبرو شود.حتی امکان تعلیق فوتبال ما هم هست و در نهایت فیفا بدترین برخورد را می کند.

وی ادامه داد:من با اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال هم صحبت کردم.به او گفتم که باید کاری کند که این قدر اطلاعات غلط به وزیر ورزش ندهند تا او چنین اظهاراتی را طرح نکند.

خسروی افزود:امیدوارم با شعور هواداران آذری بیش از این بازی نکنند.آنها به اندازه کافی در این چند روز اذیت شده اند.بازی تمام شد و قهرمانی به نام سپاهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *