اصفهانیان: به خاطر اشتباهات داوران در طول فصل از جامعه فوتبال عذرخواهی می‌کنم

فریدون اصفهانیان

فریدون  اصفهانیان، رئیس کمیته داوران گفت: در طول فصل گذشته داوران ما اشتباهاتی داشتند و باید سعی کنیم اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم و این امر زمانی میسر می شود که داوران ما از لحاظ روحی و روانی در آمادگی کامل باشند.
وی در ادامه گفت: در نظر داریم برای فصل آینده تمهیداتی را در نظر بگیریم تا اشتباهاتی که داوران ما در لیگ چهاردهم داشتند برطرف شود. قصد داریم برای داوران دوره های آموزشی پیشرفته ای بگذاریم. داوران ما باید با دانش روز داوری فوتبال آشنا باشند تا بتوانند در صحنه های مشکوک قضاوت درستی داشته باشند.
رئیس کمیته داوران در خصوص داوری‌های هفته پایانی لیگ برتر گفت: وقتی بازی‌های فوتبال حساس می‌شود، ما هم سعی می‌کنیم از داورانی استفاده کنیم که توانایی قضاوت این بازی‌ها را داشته باشند و این داوران باید هم از نظر روحی روانی و هم از نظر فیزیکی آمادگی خوبی داشته باشند چرا که ما قضاوت‌های قبلی آنها را ملاک قرار می‌دهیم تا داوران بتوانند حق را به حق‌دار بدهند. متاسفانه هنوز فیلم بازیهای هفته آخر را ندیده ام و درباره قضاوت هیچ داوری نمی توانم صحبت کنم.
اصفهانیان در پایان افزود: جا دارد از جامعه فوتبال به خاطر اشتباهاتی که داوران در طول فصل داشتند عذرخواهی می کنم. برخلاف اعتقاد برخی کارشناسان که معتقدند اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است را من قبول ندارم. از عملکرد داوران در این فصل راضی هستیم اما نمی‌گوییم اشتباهی وجود نداشته است. فقط دیکته نانوشته است که غلط ندارد اما در مجموع از عملکرد داوران راضی هستیم. از مسئولین برگزاری مسابقات لیگ برتر، ناظران داوری و مسابقات و همچنین از رسانه های گروهی تقدیر و تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *