مرادی: از انتخاب حق وردی اطلاعی نداشتم

مسعود مرادی

مسعود مرادی در رابطه با داور بازی تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: با صراحت تمام می گویم که تا این لحظه نمی دانستم قضاوت این بازی را چه کسی برعهده می گیرد، این اولین بار است که یک داور ملی قضاوت این بازی را برعهده می گیرد و امیدوارم بتواند با قدرت تمام، یک قضاوت فوق العاده از خود بر جای بگذارد.

وی در رابطه با نظر خود مبنی بر انتخاب تورج حق وردی گفت: من به اعتقادات قسم می خورم، اصلا خبر نداشتم که چه کسی داور این بازی شده است، چه برسد به اینکه بخواهم روی انتخاب داور این بازی تاثیر داشته باشم، کسی از من نظری نخواسته و من هم نظری ندادم، نه فقط این بازی، بلکه از ابتدای لیگ برتر تا اینجا، در چیدمان داورها، نه من و نه هیچکدام از دیگر اعضای کمیته داوران نقشی نداشتیم، چرا که وظیفه انتخاب داوران، برعهده دپارتمان داوری و رئیس کمیته داوران است.

مرادی در رابطه شایعه اختلاف وی با مسعود مرادی گفت: بنده نه با ایشان و نه با هیچ داور دیگری اختلاف ندارم، آقای ترکی، آقای فغانی بارها شایستگی خود را نشان دادند و از سرمایه های ما هستند، اگر قرار باشد ما باهم مشکل داشته باشیم، فکر می کنم یک خودزنی محسوب می شود. خوشبختانه من از این افکار پوسیده و سنتی ندارم که بخواهم جلوی سرمایه داوری را بگیرم.

وی در پایان گفت: من امیدوارم قضاوت خوبی را در این بازی از سوی آقای حق وردی شاهد باشیم، انتخاب داور با تدبیر و درایت از سوی دپارتمان داوری و رئیس کمیته داوران صورت گرفته است و اشالله نتیجه مثبتی در پی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *