فغانی: دوربین های تلویزیونی همه چیز را نشان دادند

علیرضا فغانیداور بازی جنجالی بین سایپا برابر فولاد دوست ندارد جواب مجید جلالی را بدهد اما از عملکردش در این بازی دفاع می‌ کند.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از “ورزش سه”، بعد از بازی سایپا برابر راه‌آهن مجید جلالی به اتاق علیرضا فغانی داور این بازی رفت و با فریاد نسبت به عملکرد او واکنش نشان داد، صحنه ای که از چشم دوربین های تلویزیونی پنهان نماند. فغانی در این باره می‌گوید: من چه حرفی می‌ توانم بزنم. خدا را شکر که دوربین های تلویزیونی همه چیز را نشان دادند و دیگر نیازی به حرف زدن من نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد جلالی در گزارش داوری اش آمده یا نه هم گفت: بله این وظیفه ماست که اتفاق های پیش آمده را گزارش کنیم و همین کار را کرده ایم. البته به جز ما دوربین های تلویزیونی هم، همه چیز را نشان داده اند. اما من نمی‌ توانم بگویم که آیا سرمربی سایپا به خاطر این مساله محروم می‌ شود یا نه. این تصمیمی با کمیته انضباطی است.

اما جلالی در مصاحبه های بعد از بازی ادعا کرده که هر زمانی که فغانی داور بازی هایش بوده، همین اتفاق افتاده و داوری ها به ضرر تیمش تمام شده است. داور بازی سایپا ـ راه‌آهن در واکنش این ادعا هم می‌ گوید: من طبق ابلاغی که از طرف کمیته داوران می‌ شود، برای قضاوت به زمین می‌ روم. خیلی هم وقت این را ندارم که پاسخ هر استنباط شخصی ای را بدهم. این زاییده ذهن بعضی ها است و من ترجیح می‌ دهم به بازی های پیش رو در ایران و آسیا فکر کنم.

یک پاسخ

  1. یعنی من مونده بودم اقای جلالی چه طوری داشت فریاد می کشید دم اتاق اقای فغانی دم تلویزیون خشکم زده بود واقعا فکرشم نمی کردم این طوری باشه شخصیت اقای جلالی از کوره زود در رفت .مرسی
    یا حق یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *