احتمال بازگشت محسن قهرمانی به لیگ برتر قوت گرفت

محسن قهرمانی داور فوتبال مشهدیمحسن قهرمانی داور فوتبال کشورمان در آستانه بازگشت به داوری قرار دارد.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری تسنیم، کنار گذاشته شدن محسن قهرمانی از داوری داستان عجیب و غریبی داشت. اشتباه او در دیدار سپاهان و پرسپولیس در لیگ سیزدهم و باز شدن ماجراهای دیگری که کاملاً او را متهم می‌کرد باعث شد این داور مشهدی با محرومیت‌ سنگین روبرو شود و این ماجرا او را کاملاً از دنیای داوری دور کرد.

قهرمانی که مدت‌هاست هیچ قضاوتی انجام نداده حالا در آستانه بازگشت به داوری قرار دارد. وی چند وقتی است در ورزشگاه تختی مشهد تمرین می‌کند و تست‌های خود را پشت سر می‌گذارد تا در صورت فراهم شدن شرایط به لیگ برتر بازگردد.

محسن قهرمانی در سال جدید ملاقاتی هم با رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال داشت. قهرمانی بین دو نیمه دیدار پدیده و نفت در رختکن داوران حاضر شد و با فریدون اصفهانیان به صحبت کردن پرداخت. این بار هم علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ملاقاتی با او داشت تا احتمال بازگشت قهرمانی به داوری بیشتر شود.

پیش از آغاز نشست عصر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان به اتفاق محمد مهدی برادران رئیس و حسن نوری دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی به منزل محسن قهرمانی رفتند و در حضور 20 دقیقه‌ای که داشتند، قهرمانی با کفاشیان صحبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *