کامرانی فر: هدفم خدمت به داوری کشور است

101کمک داور فوتبال کشورمان گفت: دوست دارم به فوتبال کشورم خدمت کنم و به همین دلیل ریاست کمیته داوران خراسان رضوی را قبول نمی‌کنم.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس، حسن کامرانی‌فر  در خصوص عدم پذیرش ریاست کمیته داوران هیأت فوتبال استان خراسان گفت: ضمن احترام به همه، ریاست کمیته داوران استان خراسان را قبول نمی‌کنم، چرا که دوست دارم به مجموعه فوتبال کشورمان خدمت کنم و اگر در استان خراسان باقی بمانم نمی‌توانم به فوتبال کشورم کمک زیادی کنم.

وی ادامه داد: من ارتباطات بسیار خوبی با کمیته داوران کنفدراسیون آسیا و فیفا دارم و تلاش می‌کنم با تکیه بر توانایی خودم و ارتباطاتی که دارم به عضویت در این کمیته‌ها دربیایم.

کامرانی‌فر درباره اینکه گفته می‌شود او به کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواهد رفت تصریح کرد:‌ در این باره حرفی نمی‌زنم، اما قرار است یک ماه و نیم دیگر به مالزی بروم تا در دوره آموزشی شرکت کنم.

کامرانی‌فر در مورد آخرین وضعیت بیماری‌اش هم اظهار داشت: درمانم هنوز کامل نشده هر چند که چند عمل جراحی انجام داده‌ام اما این بیماری با من خوهد بود و مطمئن باشید تا پای مرگ هم از تمرین دست نمی‌کشم و امیدوارم مردم هم برایم دعا کنند تا سلامتی‌ام را به دست بیاورم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *