علی خسروی: کمیته 8 نفره خارج از کمیته داوران وجود دارد

علی+خسروی

علی خسروی تایید می‌کند که یک کمیته 8 نفره خارج از کمیته و دپارتمان داوری، داوران برخی از مسابقات حساس لیگ برتر و لیگ یک را تعیین می‌کند: من این موضوع را شنیده‌ام. البته خود من در این کمیته نیستم و واقعا نمی‌دانم که آیا این کمیته از طرف آقای اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال هدایت می‌شود یا نه. این را هم بگویم که من آقای اسدی را می‌شناسم و او هرگز کار غیرقانونی انجام نمی‌دهد.

او ادامه داد: البته شنیده‌ام که چند عضو این کمیته داور نیستند که این موضوع اصلا خوب نیست. به هرحال فقط کسانی که تجربه داوری دارند، می‌توانند در چینش داوران اعمال‌نظر کنند. هرچند من اعضای این کمیته را اصلا نمی‌شناسم. با این حال اگر این موضوع درست باشد، اصلا به صلاح داوری نیست.

این کارشناس داوری فوتبال ایران در مورد اشتباهات فراوان داوری در لیگ یک هم می‌گوید: اصلا من این حرف را قبول ندارم و نباید خیلی راحت داورهای خود را متهم کنیم. من فکر می‌کنم داوری‌های ما مشکلات زیادی دارد و در کل مشکل فوتبال ما که داوری هم جزو آن می‌شود، حضور افراد تکراری است. من فکر می‌کنم وقتی آقایان نمی‌توانند ریشه فساد را بسوزاند، بهتر است بروند. مراجع قضایی باید به فوتبال ورود کنند تا دیگر شاهد فساد در آن نباشیم.

خسروی ادعا می کند اصفهانیان و عسگری باید از کمیته داوران بروند: وقتی کسی می‌بیند فعالیت‌هایش محدود شده، معنی‌اش این است که دیگر به توانایی‌هایشان اعتمادی وجود ندارد. با این شرایط به نظر من این آقایان خودشان باید پیش‌دستی کنند و بروند تا فرد جدیدی به کمیته داوران بیاید. اصفهانیان و عسگری وقتی اختیاری ندارند، بهتر است بروند و نباید این توهین را قبول کنند.

یک پاسخ

  1. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات داوری کم بشه که داوران زحمت کش ما هم در کمال ارامش کار کنند ان شا الله.
    روز تولد مولای متقیان امام علی (ع) را به شما تبریک می گم .
    تشکر از خبر .
    یا حق یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *