رئیس دپارتمان داوری: دروغ محض است

حسین عسگری نائب رئیس کمیته داوران

عسگری گفت: به جرات می‌گویم کوچکترین شائبه‌ای در مورد داوری‌های لیگ یک نمی‌توانید پیدا کنید.

حسین عسگری در مورد اینکه گفته می‌شود یک گروه هشت نفره خارج از کمیته و دپارتمان داوری داوران دیدارهای حساس لیگ برتر و دسته اول را تعیین می‌کند، گفت: من هم شنیده‌ام که عده‌ای این بحث را مطرح کرده‌اند اما با قدرت آن را تکذیب می‌کنم. هیچکس به اندازه ما از شرایط داوران شناخت ندارد و من مانده‌ام که چطور ممکن است کسی به جز ما داوران را انتخاب کند.

او ادامه داد: عده‌ای با اهدافی خاص مدتی است به دنبال این هستند که کمیته داوران را تحت فشار بگذارند و اقتدار آن را زیر سوال ببرند که مطمئن باشید موفق نخواهند شد. آنها به دنبال مواضع خودشان می‌گردند اما مطمئن باشید نمی‌توانند اقتدار کمیته و دپارتمان داوری را زیر سوال ببرند.

رئیس دپارتمان داوری در مورد داوری‌های این فصل لیگ یک هم این‌طور توضیح می‌دهد: حتما می‌دانید ما برای هفته‌های پایانی لیگ طوری برنامه‌ریزی کردیم که فقط داوران لیگ برتری داوری کنند تا حرف و حدیثی پیش نیاید. برنامه‌ریزی لیگ برتر را طوری هماهنگ کردیم که امکان این اتفاق وجود داشته باشد و من به جرات می‌گویم جای هیچ گله و حرف و حدیثی را برای هیچ تیمی باقی نگذاشته‌ایم. قاطعانه می‌گویم که هفته‌های پایانی لیگ یک با کمترین اشتباه ممکن برگزار شده که البته در هفته آخرین این مسابقات هم به همین روند ادامه می‌دهیم.

عسگری در مورد اینکه خیلی از باشگاه‌های لیگ یکی نسبت به عملکرد داوران اعتراض دارند هم می‌گوید: اعتراض همیشه وجود دارد اما من از روی نمره‌هایی که به داوران لیگ یکی داده شده صحبت می‌کنم و می‌گویم داوران نمره قبولی گرفته‌اند. ضمنا در برنامه‌ای که برای لیگ یک ساخته شده هم می‌توان این موضوع را به وضوح دید که داوری‌ها نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شده است. البته اشتباهاتی هم وجود دارد که اجتناب‌ناپذیر است.

یک پاسخ

  1. خداییش راست میگه دروغ محضه اصلا هم چین چیزی قابل قبول نیست نمی دونم چرا دوست دارند ارامش از کمیته داوران بگیرند کم در گیرند اینا هم اضافه شد.
    تشکر
    یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *