علینژادیان: داوران یزدی بر توانایی های علمی و فنی خود بیفزایند

سعید علی نژادیان

سعید علی نِژادیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در یزد افزود: برای حضور در امر قضاوت مسابقات مختلف کشوری و همچنین بین المللی باید از آمادگی مناسب برخوردار بود.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به این مرحله باید داوران فوتبال روز به روز بر علم و دانش خود در امر قضاوت بیفزایند و همچنین بر تمرینات فیزیکی خود نیز اضافه کنند.

داور بین المللی فوتبال ایران ادامه داد: یزد از لحاظ وجود داور دارای ظرفیت های خوبی است که قطعا باید با حضور در دوره های علمی، اندوخته های علمی خود را بیشتر کنند.

علی نژادیان تاکید کرد: برای حضور در عرصه بین المللی و قضاوت مسابقات مختلف یک رقابت جدی وجود دارد و کسانی در این عرصه موفق تر هستند که تلاش مضاعف برای رسیدن به موفقیت داشته باشند.

وی برگزاری دوره های مختلف علمی و آموزشی با حضور داوران برجسته را برای ارتقای علمی و عملی داوران فوتبال استان یزد یک ضرورت ذکر کرد.

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: داور در زمین مسابقه یک نقش الگویی دارد لذا باید همواره شان و منزلت خود را حفظ کند تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد.

علی نژادیان گفت: استفاده از تجربیات داوران و استفاده از نظرات پیشکسوتان این عرصه از دیگر راه های کسب موفقیت و طی کردن قله های ترقی محسوب می شود.

سعید علی نژادیان تنها داور بین المللی کنونی فوتبال استان یزد است که مسابقات مختلف را در سطح آسیا قضاوت کرده است.

یک پاسخ

  1. خیلی خوب خوب بود داوران کا هم کار سختی دارند و ان شا الله بتونند از امادگی خوبی برخوردار بشن ودر دنیا خوش بدرخشند.
    یا حق
    تشکر عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *