داور مسابقه پنالتی پرسپولیس را ندید

سعید مظفری زاده
سعید مظفری‌زاده در مورد نحوه قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: در حالی که محمدرضا اکبریان تا دقیقه 28 مسابقه با دوندگی و جای‌گیری مناسب قضاوت خوبی از خود به نمایش گذاشته بود فرار سریع هادی نوروزی در این دقیقه و در ادامه تکل خطرناک او بر روی شهاب گردان را به دلیل فاصله و زاویه نامناسب به درستی ارزیابی نکرد و در حالی که نوروزی باید با کارت قرمز جریمه شود داور با دادن کارت زرد اکتفا کرد.

وی گفت: اکبریان در دقیقه 53 دومین اشتباه بزرگ خود را در این مسابقه مرتکب شد که خطای مدافع سپاهان را بر روی طارمی تشخیص نداد و به جای اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس و اخراج مدافع سپاهان طارمی را به دلیل شبیه‌سازی با کارت زرد جریمه کرد.

مظفری‌زاده تصریح کرد: در ادامه مسابقه محمدرضا ابوالفضلی کمک داور اول بازی در حالی گل تیم سپاهان را در موقعیت سختی مردود کرد که تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد پای چپ نورمحمدی مدافع پرسپولیس وضعیت آفساید را پوشش داده و گل درست به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به عملکرد کلی داوری این بازی گفت: در مجموع به نظر می‌رسد که تیم داوری بازی همیشه حساس پرسپولیس و سپاهان را با موفقیت سپری نکرد.

یک پاسخ

  1. واقعا بازی پرتنشی بود ارامش از داور گرفته شد ودر روند داوری اختلال ایجاد کرد ان شا الله تیم داوری ما بتونن بیشتر از هر موقعیت دیگری ارامش خودشون حفظ کنند .
    تشکر از شما یاحق .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *