مجبور شدیم از اکبریان استفاده کنیم

حسین عسگری سرپرست کمیته داوران

عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص انتقاد مدیر عامل باشگاه ذوب آهن نسبت به قضاوت داوران اظهار داشت: مطمئنا به تمام انتقادهای مطرح شده در خصوص قضاوت داوران گوش خواهیم کرد و باید بدانید که گوشمان برای شنیدن انتقادها آماده است به طور حتم اگر موضوعی در چارچوب و اصول نباشد برخورد خواهیم کرد و باید بگویم که تیم داوری همانند یک تیم فوتبال است که 11 بازیکن دارد اما تمام 11 بازیکن درجه یک نمی شود.

وی درباره انتخاب اکبریان به عنوان داور بازی سپاهان و پرسپولیس افزود: در کل ما مجبور هستیم که در بازی‌های حساس از داوران خوب استفاده کنیم و به طور کلی بیشتر از پنج شش داور خوب در کادرمان نداریم و این مسئله باعث می‌شود که از وجود دیگر داوران در بازی‌ها بهره ببریم به همین خاطر قرار بر این شد که از اکبریان برای دیدار سپاهان و پرسپولیس استفاده کنیم.

وی افزود: اگر نگاه منصفانه داشته باشید متوجه خواهید شد که ما برای بازی‌های حساس از پنج شش داور خوبمان استفاده میکنیم و این داوران بعد از قضاوت یک بازی حساس به طور حتم یک یا 2 بازی استراحت خواهند کرد.

عسگری درباره بازی داور دربی تصریح کرد: تا بازی دربی زمان زیادی مانده است و مسائل مهمتری وجود دارد که بهتر است اول به آن پرداخته شود.

یک پاسخ

  1. دیشب تو بازی جام قهرمانان اروپا داور باید نویر را از بایرن اخراج می کرد ولی تنها یک کارت زرد داد و پنالتی برای پورتو گرفت اون وقت از داوران ایرانی انتقاد می کنند که چرا این طوری قضاوت می کرد یا چرا این کار نکرد فقط غر می زنند ان شا الله بشینند این قضاوت داوران اروپایی ببینند تا بفهمند داوران ایرانی چه قدر بهتر قضاوت می کنند .
    جمعه شما به خیر وشادی.
    یا حق یا علی
    تشکر فراوان از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *