افزایش حق الزحمه داوران فوتبال هنوز عملیاتی نشده است

فریدون اصفهانیان

درخواست کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور در خصوص افزایش سطح دستمزد داوران، پارسال در هیات رییسه مطرح و مصوب شد و به حتم در صورت تامین اعتبار از این پس پرداخت ها نیز بر اساس نرخ های جدید خواهد بود.
وی اظهار کرد: این کمیته افزایش صد درصدی حق الزحمه داوران فوتبال را درخواست کرده بود اما رقم توافق شده در هیات رییسه فدراسیون فوتبال کمتر از این میزان است.

اصفهانیان در خصوص مطالبات داوران فوتبال لیگ های باشگاهی کشور نیز گفت: مطالبات لیگ برتر نیم فصل نخست به داوران پرداخت شده و اکنون نیز سندهای حق الزحمه نیم فصل دوم جمع بندی شده و جهت پرداخت به سازمان لیگ ارسال خواهد شد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: هم اکنون مشکل خاصی در عرصه داوری فوتبال وجود ندارد و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، نحوه قضاوت های داوران در میدان رقابت ها نیز خوب و مثبت بوده است.

اصفهانیان مجموع داوران فوتبال و فوتسال کشور را قریب ۹۰۰ مرد و زن ذکر کرد و افزود: در لیگ برتر و لیگ دسته یک حدود ۲۰۰ داور و کمک داور فعال هستند و در زمان حاضر نیز سه داور بین المللی ایران که شامل محسن ترکی، علیرضا فغانی و موعود بنیادی فر، می باشد در رقابت های برون مرزی سوت می زنند.

وی اظهار داشت: قرار است یک داور زن و مرد نیز به جمع سوت زنان در خارج از کشور اضافه شود که در نخستین ارزیابی ناظران فیفا موفق ظاهر شده اند و به حتم این دو داور با توجه به توانمندی و تجارب بالایی که دارند در دومین مرحله از ارزیابی ها نیز امتیاز لازم را کسب خواهند کرد.

یک پاسخ

  1. این چه تامین اعتباری که سی چهار سال طول میکشه.برین دست خدا امو.ما که مسخره شما نیستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *