موضوع توهین به داوران پس ازدیدار تیم فوتبال سایپا و صبا صحت ندارد

soccer referee , داوری فوتبال

نایب رئیس هیات فوتبال استان البرز گفت: داوران بازی و ناظر بازی پس از پایان بازی از شرایط میزبانی استان البرز راضی بودند و موضوع توهین به داوران پس ازدیدار تیم فوتبال سایپا و صبا صحت ندارد.

بهروز یمینی رئیس هیات فوتبال استان البرز در خصوص شایعه رفتار توهین آمیز با تیم داوری بازی سایپا و صبا که روز گذشته در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد را تکذیب کرد.
وی گفت:متاسفانه این خبر کذب در یکی از خبرگزاری های کشور منتشر شد که از سوی هیئت فوتبال این خبر تکذیب می شود.
نایب رئیس هیات فوتبال ادامه داد:داوران بازی و ناظر بازی پس از پایان بازی از شرایط میزبانی استان البرز راضی بودند و موضوع توهین به داوران صحت ندارد.
یمینی ادامه داد:داوران در هتل سامان مستقر شدند و اصلا با هزینه شخصی خود به هتل ورزش نرفتند و تمام شبانه روز در این هتل بودند و هزینه پذیرایی هم بر عهده هیئت فوتبال استان البرز بود.

2 پاسخ

  1. پس خود کمیته داوران باید خبر واقعی راجع به این موضوع گزارش بده ولی ان شا الله شایعه هست چون شخصیت داوران ما خیلی بالا است که یک عده بخوان این شکلی رفتار کنند .
    تشکر فراوان از زحمات شما مدیر محترم سایت داوران
    یا علی

  2. امیدواریم که اینگونه باشد این رو باید خود داوران در موردش صحبت کنند و خبرگزاری فارس که این خبر رو منتشر کرده و این رو از یاد نبریم که خبرگزاری فارس خبرگزاری کوچکی نیست تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *