حق‌وردی: کمیته داوران پیگیر اتهاماتی که به من زده‌اند خواهد بود

تورج حقوردی داور لیگ برتر ایران

داور دیدار استقلال – ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد پنالتی که در این دیدار به سود آبی‌پوشان تهرانی گرفته،‌ درست بوده است.

تورج حق‌وردی، داور دیدار روز گذشته استقلال – ذوب‌آهن، در جریان این بازی یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن در پایان مسابقه آن را مشکوک خواند. همچنین برخی‌ها افراد مدعی شدند که اشتباهات حق‌وردی در این فصل باعث شده استقلال امتیازاتی را نصیب خود کند.

تورج حق‌وردی در واکنش به این اتهامات اظهار داشت: من نزدیک صحنه بودم و برخورد را پنالتی تشخیص دادم. ناظر داوری نیز تصمیمم را تأیید کرد.

وی افزود: اگر در صحنه پنالتی که به سود استقلال گرفتم، اشتباه کرده باشم، کمیته داوران جریمه و محرومیتی را برایم در نظر می‌گیرد. در بحث اتهام نیز کمیته داوران به ما تأکید کرده که صحبتی انجام ندهیم و مسئولان کمیته خودشان پیگیر خواهند بود.

داور فوتبال کشورمان در مورد اینکه برخی افراد مدعی هستند که او با تصمیمات اشتباه خود در فصل جاری هفت امتیاز به استقلال داده است، اظهار داشت: فکر می‌کنم دیدار روز گذشته، سومین قضاوتم برای استقلال در این فصل بود. نمی‌دانم این اتهامات از کجا نشأت می‌گیرد. همانطور که گفتم، کمیته داوران پیگیر این اتهامات خواهد بود.

یک پاسخ

  1. خیلی تاسف برانگیزه که این اتهام ها به یک داور زده بشه اگه اشتباهات داوری کشورهای دیگه تو ای مملکت وجود داشت چه می کردند . سر یک تصمیم چه اتهاماتی که به داوران زده نمیشه یادشون رفته که یه دنیای دیگه هست که باید جواب خدا را بدهند . به راحتی برچسب زدن به یک داور گناه بزرگی هست .
    یا حق یا علی
    تشکر فراوان از خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *