کامرانی‌فر حضورش در دپارتمان‌داوری را تکذیب کرد

حسن کامرانی فر کمک داور بین المللی

حسن کامرانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به خبری مبنی بر حضورش در دپارتمان داوری اظهار داشت: این خبر به هیچ‌وجه صحت ندارد و قویا آن را تکذیب می‌کنم و تاکنون هیچ صحبتی در این زمینه با من نشده است.

کامرانی فر ادامه داد: بنده هنوز از دنیای داوری خداحافظی نکرده‌ام و در حال گذراندن دوران نقاهت هستم و تصمیم دارم با بهبودی بیماری‌ام باز هم به کار داوری مشغول شوم.

وی در عین حال تصریح کرد: علاوه بر اینها داوران قدیمی‌تر و بزرگان بسیاری در جامعه داوری حضور دارند که می توانند مسئولیت‌های اجرایی را برعهده بگیرند و تصور نمی‌کنم بنده انتخاب مناسبی باشم.

کمک داور بین‌المللی فوتبال کشور با بیان اینکه اساسا نمی‌دانم فدراسیون فوتبال تا چه اندازه قصد ایجاد تغییرات در دپارتمان‌داوری را دارد، اظهار داشت: حسین عسگری از بزرگان داوری کشور هستند که در این مسئولیت مشغول به کار هستند و به خوبی وظایفی که برعهده دارند را انجام می دهند و نمی دانم تا چه اندازه بحث تغییر دپارتمان داوری جدی است.

کامرانی فر در بخش پایانی سخنان خود در مورد آخرین وضعیت بیماری‌اش یادآور شد: در حال گذراندن دوره درمان هستم و امیدوارم با بهبودی کامل بار دیگر در خدمت جامعه داوری کشور باشم. متاسفانه مسابقات جام ملت‌های آسیا را به خاطر بیماری معده از دست دادم ولی امیدوارم هرچه زودتر دوباره به میادین بازگردم و به غیبت 6 ماهه‌ام از فوتبال پایان دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *