یزدانی: به خاطر نبی از شرکت در مجمع محروم شدیم

لوگو سایت داوران ایران
علیرضا یزدانی مدیر عامل کانون داوران گفت: از لحاظ ساختاری نمی‌توانیم در کار فدراسیون دخالت کنیم و قصد داشتیم خیلی زودتر کانون را تأسیس کنیم اما مخالفان زیادی داشتیم و سر انجام در سال 83 توانستیم کانون داوران را راه‌اندازی کنیم و اعضای این کانون در انتخابات وزارت ورزش مشخص شدند. مهم‌ترین مسئله بیمه شدن داوران است که نه بیمه درمانی دارند و نه بیمه تکمیلی که امیدوارم در آینده به این مهم دست یابند.

وی افزود: طبق اساسنامه یک عضو از کانون داوران می‌تواند در مجمع فدراسیون حضور داشته باشد اما دبیر کل فدراسیون سابق یعنی مهدی محمدنبی نامه ما را ارجاع نداد و نتوانستیم در مجمع شرکت کنیم، و به دلیل اینکه تنها علی کفاشیان از ما حمایت کرد و مهدی محمدنبی باید نامه ما را ارجاع می‌داد، این کار را نکرد.

وی یادآور شد: این کانون قصد دارد از حق و حقوق داوران دفاع کند و حتی خود من به طور شخصی به وزارت ورزش نامه‌ای را در این خصوص ارسال کردم و مسئولان هم در این زمینه از کانون داوران حمایت کردند و وعده‌های خوبی دادند که به داوران کمک خواهند کرد. شاید باورتان نشود اما داورانی که در شهرهای محروم قضاوت می‌کنند، بیشتر از 30 هزار تومان حقوق نمی‌گیرند و داوران در سال جدید عیدی هم نگرفتند.

یک پاسخ

  1. خداییش داوران ما چقدر مشکل دارند ولی تمام تلاششان می کنند که قضاوت خوبی داشته باشند با این مشکلات خیلی برای داوران سخت هست که بتونند تمرکز و ارامش داشته باشند ولی نهایت تلاششان را می کنند . ان شا الله خدا مشکلات عزیزان ما را برطرف کنه .
    تشکر فراوان .
    یا حق یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *