خسروی: داوران 150 هزار تومان هزینه می‌کنند اما دستمزد 50 هزار تومانی دارند

علی خسروی
سخنگوی کانون داوران اظهار داشت: داوران 150 هزار تومان هزینه می‌کنند، برای قضاوت به شهرشان می‌روند، آنوقت فقط 50 هزار تومان بابت قضاوت خود دریافت می‌کنند.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: داوران با عشق به کار خود از جیبشان هزینه می‌کنند؛ اما فدراسیون حق‌الزحمه داوران را به حسابشان واریز نمی‌کند، که هیچ بلکه حقوقشان را هم با تأخیر پرداخت می‌کند. متأسفانه جامعه داوری متحد نیست و اگر تمام داوران با یکدیگر همدل شوند؛ از حمایت یکدیگر برخوردار خواهند شد و به حق و حقوق خود دست پیدا می کنند.

وی ادامه داد: خود من در دوران داوری‌ از بیمه برخوردار نبودم.اکنون که 50 سال دارم کارمند شهرداری هستم، زیرا داوری در کشورمان جدی گرفته نمی‌شود.

وی تصریح کرد:یک داور برای حضور در بازی از جیب خود 150 هزار تومان هزینه می‌کند اما تنها یک سوم این مبلغ به حسابش واریز می‌شود مگر داوران چه گناهی کرده‌اند که از خانوده‌شان بگذرند تا در فوتبال قضاوت کنند.

وی افزود:اسفند ماه سال گذشته کانون داوران برای حمایت از داوران بیانیه‌ای صادر کردند بلکه داوران طلب 6 میلیاردی‌شان را از فدراسیون بگیرند. از نیم فصل دوم داوران لیگ یک، لیگ دوم و لیگ سوم داوران هیچ پولی دریافت نکردند و به همین خاطر کانون داوران بیانیه‌‌ای را در اینباره صادر کرد.

یک پاسخ

  1. یکی از بزرگترین حامیان داوران .
    تشکر از خبر .
    یا حق یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *