جهانبازی: برای محسن قهرمانی حرف و حدیث ایجاد کردند که ناحق بود و چیزی هم ثابت نشد

یدالله جهانبازی

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: از مسئولان درخواست می‌کنم به فکر دستمزد داوران و مشکلات مالی آنها باشند.

یدالله جهانبازی، گفت: دستمزد داوران در نیم فصل اول پرداخت شده ولی هنوز با گذشت چند هفته از نیم فصل دوم پولی به ما نداده‌اند. من ۴ قضاوت در نیم فصل دوم انجام داده‌ام که پولی بابت آنها پرداخت نشده و برای هر بازی ۶۰۰ هزار تومان طلب دارم.

وی با بیان اینکه برخی از داوران با مشکلات مالی روبه‌رو هستند، تصریح کرد: در فوتبال برای هر موضوعی پول وجود دارد اما برای داوران پول نیست. اگر حرفی هم بزنیم، می‌گویند چرا صحبت کردی. از مسئولان درخواست می‌کنم به فکر دستمزد داوران و مشکلات مالی آنها باشند.

داور بین‌المللی کشورمان در خصوص اظهارنظر برخی از مربیان که از مسئولان فدراسیون و کمیته داوران درخواست کرده‌اند مراقب داوری‌ها در هفته‌‌های پایانی باشند، گفت: جمله مراقب داوری‌ها باشید، یعنی چه؟ این حرف قشنگ نیست و آقایان باید منظورشان را واضح بگویند. ما زحمت می‌کشیم، پول نمی‌گیریم و این همه حرف و حدیث هم پشت سرمان وجود دارد.

جهانبازی در پاسخ به این سوال که تاکنون با او تماس مشکوکی گرفته شده است یا نه، عنوان کرد: هیچ فردی جرات نمی‌کند با من تماس بگیرد چون مرا می‌شناسند. هیچ فردی به فکرش هم نمی‌رود که بخواهد من تماس بگیرد و درخواست غیرمعقول یا رشوه بدهد.

وی در خاتمه گفت: جامعه داوری ما سالم است. متاسفانه پیش از این برای محسن قهرمانی حرف و حدیث ایجاد کردند که ناحق بود و چیزی هم ثابت نشد. از طرف خودم اعلام می‌کنم که تیم‌های حاضر در لیگ، با خیال راحت به زمین بروند. نمی‌گوییم داوران اشتباه نخواهند کرد اما تلاش همه این است که کمتر اشتباه کنند.

2 پاسخ

  1. تشکر . خیلی جالب بود ان شا الله مشکلات داوران ما هم حل بشه .
    یا حق ، یا علی

  2. فردا ظهر ساعت 3/30 به وقت تهران هم اقای فغانی قضاوت مهمی در چین دارند ان شا الله موفق باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *