حداکثر محرومیت ها به صلاح فوتبال ایران است

سید رضا غیاثی

رضا غیاثی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص حواشی بازی نفت مسجد سلیمان با پرسپولیس گفت:محرومیت را برابر آیین نامه ی انظباطی انجام می دهند،آیین نامه ی انظباطی این حق را به رئیس کمیته انظباطی داده است که حداقل بگیرد یا حداکثر.اما چیزی که به صلاح فوتبال است این است که محرومیت ها را حداکثر بگیرند تا این تنبیه ها باز دارنده باشد و تیم ها جرات نداشته باشند که تماشاگرانشان چنین رفتاری را نداشته باشند.

وی در مورد اینکه امنیت تیم داوری در زمین به عهده ی چه کسی خواهد بود و اگر اتفاقی بیافتد چه کسی باید پاسخ گو باشد؟ افزود: امنیت تمام آدم هایی که در ورزشگاه حضور دارند به عهده ی نیروی انتظامی است و قبل از هر بازی جلسه ای برگزار می شود که نیروی انتظامی حضور دارد و در مورد همه ی این مسائل صحبت می شود و همه ی این مسئولیت ها به عهدی نیروی انتظامی است وگرنه فدراسیون از خودش نیرویی ندارد،فدراسیون برگزار کننده مسابقه است و نیروی انتظامی حفظ امنیت را بر عهده دارد.

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا علی رضا فغانی می توانست بازی را متوقف کند؟یا خیر؟ گفت:اگر داور تشخیص می داد که ادامه ی بازی برایش مقدور نیست می توانست بازی را تعطیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *