فغانی: پرسپولیس می برد، درخشان درباره تاکتیک خوبش حرف می زد

علیرضا فغانی

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: جا دارد از هیات فوتبال مسجدسلیمان تشکر کنم که قبل از بازی از ما تجلیل کردند. در کل رفتاری که هواداران نفت انجام دادند حرفه ای نبود.

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره اتفاقات بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس اظهار داشت: جو ورزشگاه، جو مناسبی نبود. متاسفانه قبل از بازی هواداران نفت به بازیکنان پرسپولیس فحاشی کردند، در جریان بازی نیز بعد از گل های پرسپولیس به خود ما فحاشی شد. سنگ پرانی نیز به صورت پراکنده انجام می شد. البته باید بگویم اولین اتفاقی که درباره سنگ پرانی ها را رخ داد، درباره کمک داور بازی بود ولی طوری نبود که بخواهیم بازی را متوقف کنیم. اینطور نبود که می گفتند ورزشگاه سنگ باران شده است.

وی درباره صحنه مصدومیت گابریل که اعتراض شدید پرسپولیسی ها را در پی داشته است، تاکید کرد: ایلدروم کمک داور بازی، اعلام کرد دو بازیکن سر به سر شده اند. در آن صحنه کمک مربی پرسپولیس علیرضا امامی فر اعتراض شدیدی کرد که من تذکر جدی به او دادم، هرچند اگر ما هم اشتباه کرده باشیم، او نباید صحبتی انجام دهد و اگر اینطور باشد از زمین بازی اخراج می شود.

داور دیدار نفت و پرسپولیس همچنین گفت: حمید درخشان دیروز صحبت هایی انجام داده که برایم جالب است. آیا اگر بازی را مقابل تیمی که از دقیقه 57، 10 نفره بود، پیروز شده بود هم حرف ها را می زد. اگر من هم جای او بودم و بازی برده را با تساوی عوض کرده بودم، این صحبت ها را می کردم. اگر پرسپولیس پیروز می شد او در نشست خبری درباره تغییر تاکتیک و تعویض هایش صحبت می کرد، نه درباره داوری مسابقه!باز هم می گویم گابریل با بازیکن نفت سر به سر شد و فیلم آن صحنه نیز موجود است.

فغانی ادامه داد: جا دارد از هیات فوتبال مسجدسلیمان تشکر کنم که قبل از بازی از ما تجلیل کردند. در کل رفتاری که هواداران نفت انجام دادند حرفه ای نبود. در گزارشی که به فدراسیون ارائه کردم، سنگ پرانی هواداران قیدشده است.

وی در پایان درباره اینکه علیرضا امامی فر گفته فغانی باید از گابریل عذرخواهی کند، افزود: قبول دارم که ما داوران در برخی صحنه ها اشتباه می کنیم اما اینطور نیست که هر داوری اشتباه می کند از تیم ضرر دیده عذرخواهی کند. اگر اینطور باشد که هر هفته داوران باید عذرخواهی کنند. ما به کمیته داوران پاسخ می دهیم، نه فرد دیگری.

یک پاسخ

  1. مرد روزهای سخت .واقعا جناب اقای فغانی از تون تشکر می کنم که همه چیز را اون جور که هست توضیح می دهید .راسخ بودن ومحکم صحبت کردن در جملات شما همیشه فوق العاده عالی بوده . ان شا الله موفق باشید . یا حق. .یا علی .
    با تشکر از خبرهای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *